וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון לאוהדי בית"ר: "אל תיתנו לרעשים מסביב ולאנשים צרי עין להפריע"

4.6.2020 / 22:38

המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים העלה פוסט חריף לאינסטגרם, בו כתב: "קצת פרופורציות, אנחנו עם תקציב שהוא שליש משתי קבוצות וחצי מקבוצה אחרת ואיבדנו את אוחנה וקינדה. אני מבקש שתתמכו בשחקנים"

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון העלה הערב (חמישי) פוסט לאינסטגרם, בו פנה לאוהדי הקבוצה והתייחס למצב אחרי התבוסה מול הפועל תל אביב במחזור האחרון: "יצאנו מהמשחק האחרון מאוכזבים ומרוסקים, בדיוק כמוכם לא נרדמנו אפילו לא לשנייה אחת בלילה. ביישנו את המועדון ואת האוהדים שלנו. כל מי שיש לו חלק בענף הכדורגל כאיש מקצוע ואוהד יודע ומבין שאין קיצורי דרך להצלחה, לבנות חדר הלבשה בריא ויציב, לחבר את השחקנים אחד לשני ולהרכיב שלד של שחקנים לוקח זמן".

בניון המשיך וכתב: "עם תקציב שכר שחקנים של 25 מיליון שקל, שהוא מתקרב לשליש משכר השחקנים של שתי קבוצות וחצי שכר שחקנים של קבוצה מובילה נוספת, אז עם כל הכבוד קצת פרופורציות. הקבוצה נמצאת נכון להיום כמחזיקת גביע הטוטו אחרי 10 שנים ללא אף תואר. כשקבוצות אחרות זוכות בגביע הטוטו כולם מפרגנים על חוזק ועוצמה של המועדון ובצדק, אבל כשמדובר בבית"ר מדובר בסתם תואר ובזלזול מצד כולם.

הפוסט של בניון

View this post on Instagram

יצאנו מהמשחק האחרון מאוכזבים ומרוסקים, בדיוק כמוכם לא נרדמנו אפילו לא לשנייה אחת בלילה, ביישנו את המועדון ואת האוהדים שלנו. כל מי שיש לו חלק בענף הכדורגל כאיש מקצוע ואוהד יודע ומבין שאין קיצורי דרך להצלחה, לבנות חדר הלבשה בריא ויציב, לחבר את השחקנים אחד לשני ולהרכיב שלד של שחקנים לוקח זמן. עם תקציב שכר שחקנים של 25 מיליון ש"ח שהוא מתקרב לשליש מהשכר שחקנים של 2 קבוצות וחצי שכר שחקנים של קבוצה מובילה נוספת אז עם כל הכבוד קצת פרופורציות. הקבוצה נמצאת נכון להיום כמחזיקת גביע הטוטו אחרי 10 שנים ללא אף תואר. כשקבוצות אחרות זוכות בגביע הטוטו כולם מפרגנים על חוזק ועוצמה של המועדון ובצדק אבל כשמדובר בבית"ר מדובר בסתם תואר ובזלזול מצד כולם. המטרה הראשית והעיקרית בתחילת העונה הייתה להשיג כרטיס לאירופה, רק בתקשורת אנשים בעלי אינטרס וצרות עין מחליטים על דעת עצמם מה המטרות שהגדרנו לעצמנו ומה נחשב כישלון או הצלחה. איבדנו העונה 2 שחקנים משמעותיים את מיכאל אוחנה שהיה אמור להוביל את הקבוצה הזו, מכרנו את גדי קינדה ו וקשה להתעלם מהעובדות האלו, ובנוסף בלי עידן ורד שנעדר רוב העונה, בשקט בשקט המשכנו בשלנו וידענו להתעלות על עצמנו ברוב העונה למרות הכל. אנחנו בעמדה הטובה ביותר להשיג את המטרות שלנו, להיות בנקודה שבה שנה הבאה נוכל להתקדם ולהיות במקום הראוי למועדון בית"ר ירושלים. אל תיתנו לרעשים מסביב להפריע, עם יד על הלב אני מבין ללבכם של האוהדים, אני מרגיש ושומע את האכזבה ואין מה להגיד מעבר לזה. אני מבקש עד כמה שאפשר, תמשיכו לתמוך בשחקנים הם צריכים אתכם איתנו מאוחדים, ביחד נעבור את הכל. אתם קהל מדהים ועוד יהיו לנו הרבה רגעים שמחים ביחד. בסוף העונה נשב כולנו ונחליט את מה שהכי טוב והכי נכון למועדון,עכשיו כולנו מרוכזים בלהשיג ביחד את הכרטיס לאירופה.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
מנסה להרגיע את הרוחות ופונה לאוהדי בית"ר ישירות. בניון/דני מרון

"המטרה הראשית והעיקרית בתחילת העונה הייתה להשיג כרטיס לאירופה. רק בתקשורת אנשים בעלי אינטרס וצרות עין מחליטים על דעת עצמם מה המטרות שהגדרנו לעצמנו ומה נחשב כישלון או הצלחה. איבדנו העונה שני שחקנים משמעותיים - את מיכאל אוחנה שהיה אמור להוביל את הקבוצה הזו ואת גדי קינדה שנמכר. קשה להתעלם מהעובדות האלה. לזה תוסיפו גם את עידן ורד, שנעדר רוב העונה. למרות זאת בשקט בשקט המשכנו בשלנו וידענו להתעלות על עצמנו ברוב העונה למרות הכול.

"אנחנו בעמדה הטובה ביותר להשיג את המטרות שלנו, להיות בנקודה שבה שנה הבאה נוכל להתקדם ולהיות במקום הראוי למועדון בית"ר ירושלים. אל תיתנו לרעשים מסביב להפריע, עם יד על הלב, אני מבין ללבכם, האוהדים, אני מרגיש ושומע את האכזבה ואין מה להגיד מעבר לזה. אני מבקש עד כמה שאפשר, תמשיכו לתמוך בשחקנים. הם צריכים אתכם איתנו מאוחדים, ביחד נעבור את הכול. אתם קהל מדהים ועוד יהיו לנו הרבה רגעים שמחים ביחד. בסוף העונה נשב כולנו ונחליט את מה שהכי טוב והכי נכון למועדון, עכשיו כולנו מרוכזים בלהשיג ביחד את הכרטיס לאירופה".

עוד בבית"ר: כ-20 אוהדים הגיעו הערב ליד ביתו של רוני לוי בנתניה ומחו. האוהדים צעקו לו להתפטר מיידית ושנגמרו לו ימי החסד והוא לא יישאר בבית"ר יותר. האוהדים קראו להגיע לבית וגן ולהמשיך את המחאה באימון. בבית"ר הגיבו לאירועים ומסרו: "בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג והנהלת הקבוצה, מגנים בחריפות את ההתקהלות ליד ביתו של מאמן הקבוצה, רוני לוי. מחאות הן לגיטימיות עד שהן מגיעות לביתו הפרטי של אדם. אנו קוראים לכולם להנמיך את הלהבות ולחזור לפרופורציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully