וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים כל שיא: המספרים של באיירן מינכן ו"השף" שלה אחרי הניצחון בלברקוזן

מולר הפך לשיאן הבישולים לעונה אחת בבונדסליגה ("הישג מדהים"), לבנדובסקי עם מספרים מטורפים וגם הכובש הצעיר בהיסטוריה של הליגה

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

באיירן מינכן ניצחה היום (שבת) 2:4 את באייר לברקוזן ועשתה צעד נוסף לקראת הבטחת האליפות השמינית שלה ברציפות. לוקאס אלאריו העלה את לברקוזן ליתרון בדקה העשירית, אבל קינגסלי קומאן (27), לאון גורצקה (42), סרג' גנאברי (45) וכמובן רוברט לבנדובסקי (66) הפכו. פלוריאן וירץ הצעיר רק צימק בדקה ה-89.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן עם רוברט לבנדובסקי. GettyImages
מולר עם לבנדובסקי/GettyImages

המספרים

* פלוריאן וירץ בן ה-17 ו-34 ימים הפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות הבונדסליגה. מי שהחזיק בשיא עד היום היה נורי שאהין, שעשה את זה בגיל 17, חודשיים ו-21 ימים. יוליאן דראקסלר ירד אל המקום השלישי אחרי שכבש בגיל 17, שישה חודשים ו-12 ימים וטימו ורנר רביעי (17, שישה חודשים ו-16 יום).

* באיירן מינכן הגיעה ל-90 שערי ליגה אחרי 30 מחזורים, שיא בונדסליגה חדש בשלב הזה.

* רוברט לבנדובסקי המשיך את העונה האדירה שלו, כשכבש את שערו ה-30 בליגה וה-44 העונה בכל המסגרות. הוא שיפר את השיא שלו מ-2017/17, אז כבש 43 שערים ב-47 משחקים. העונה יש לו 44 שערים ב-38 משחקים. זו הפעם השלישית שלו בקריירה שהוא משלים עונה עם 30 שערים ומעלה. גרד מולר היחיד שעשה זאת יותר פעמים - 5.

* תומאס מולר, החלוץ שכבר הושמץ והוספד, ממשיך את הקאמבק האדיר שלו תחת האנזי פליק, ורשם היום את הבישול ה-20 העונה בבונדסליגה - הכי הרבה באירופה והוא שבר שיא היסטורי בליגה. קדמו לו קווין דה בראונה ואמיל פורסברג, שבישלו 19 שערים כל אחד בעונה אחת.

* טיאגו אלקנטרה, שנכנס כמחליף וחזר אחרי פציעה, רשם את ההופעה ה-150 שלו בבונדסליגה.

* עוד בגרמניה: מונס דאבור כבש את שער הבכורה שלו בליגה הגרמנית הראשונה, והפך לישראלי החמישי שכובש בבונדסליגה, אחרי רוברטו קולאוטי, אלמוג כהן, איתי שכטר ושמוליק רוזנטל.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לבנדובסקי הגיע כבר ל-30 שערי ליגה/רויטרס

מגן באיירן מינכן אלפונסו דייויס אמר אחרי המשחק: "לתומאס מולר אני קורא השף, הוא נותן לך אסיסטים ומסדר לך שערים. הוא חלק גדול בקבוצה וזה הישג מדהים בשבילו. לבנדובסקי הוא חלוץ ברמה עולמית ומראה את זה בכל משחק. אנחנו שמחים שהוא בקבוצה וכובש הרבה שערים. נותרו עוד ארבעה משחקים וניקח את זה רק משחק אחרי משחק. נמשיך להילחם עד הסוף כדי לזכות בתואר. אני חושב שאנחנו יכולים לשבור את שיא הכיבושים בעונה".

מאמן באיירן האנזי פליק אמר: "הראינו ב-2020 איך מנצחים במשחקים. למרות שנקלענו לפיגור מוקדם הצלחנו לחזור. זה מראה על הרוח והמנטאליות של הקבוצה". שוער באיירן מנואל נוייר הוסיף: "ניצחנו בזכות המנטאליות שלנו. ספגנו שער אחרי תשע דקות ונקלענו לפיגור נגד קבוצה טובה. אבל אם וולפסבורג ניצחה כאן, אז גם אנחנו יכולים לעשות את זה והראינו את זה היום. הראינו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר". על העובדה שהוא וחבריו שיחקו עם סרט עליו נכתב "חיי שחורים חשובים", אמר נוייר: "אנחנו סובלניים, פתוחים לעולם ורואים את זה כמחויבות שלנו". לאון גורצקה: "היה משחק טוב. לא נכנסנו טוב אל המשחק, אבל זה מה שזה. הצלחנו לעשות מהפך מול קבוצה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully