וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מרקו בלבול החולה לא יגיע לאימון הקבוצה

6.6.2020 / 10:26

מאמן הירוקים הודיע לצוות הרפואי כי הוא לא חש בטוב, ובהוראת רופא הקבוצה הוחלט כי לא יגיע לאימון. בשלב זה אין חשש כי נדבק בקורונה. התלבטות בין סיינסברי לארד לקראת המשחק הקרוב

צ'ארון שרי לקראת הדרבי, פלייר/אתר רשמי מכבי חיפה

בווידאו: צ'ארון שרי מדבר לקראת הדרבי של חיפה

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לא יגיע היום (שבת) לאימון הקבוצה, זאת לאחר שהודיע לצוות הרפואי שהוא מרגיש לא טוב. משיחה עם הצוות הרפואי עולה שמדובר בתסמינים של התקררות קלה, ורופא הקבוצה קיבל החלטה כי המאמן ינוח בביתו. בשלב זה טוענים גורמים בחיפה שאין חשש לוירוס הקורונה ולא ברור אם המאמן כלל יעבור בדיקה שכזו. במהלך היום יעקבו בצוות הרפואי בעניין ואז יוחלט האם המאמן יגיע מחר למשחק מול הפועל חיפה או שייאלץ להיעדר ממנו.

עם או בלי קשר לבלבול, בחיפה ממשיכים בהכנות לקראת הדרבי מול הפועל חיפה, וזאת כשהקבוצה מגיעה במצב רוח ירוד מאוד. "אף אחד מאיתנו לא באמת חושב שיש סיכוי להיאבק על האליפות", אמר שחקן בקבוצה. "אבל כדי לכבד את עצמינו, את המועדון ואת הקהל אנחנו צריכים להתעורר ומהר - ולנצח בדרבי".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בשלב זה, בחיפה לא חוששים כי המאמן נדבק בקורונה. מרקו בלבול/ברני ארדוב

קפטן הירוקים נטע לביא ייעדר מהמשחק בשל ההרחקה במשחק האחרון ואחד מהבלמים צפוי להחליפו בעמדה זו כשההתלבטות היא בין טרנט סיינסבורי לעופרי ארד. אופצייה נוספת שנשקלת היא שמקסים פלקושצ'נקו יפתח בעמדה זו ויקבל סיוע מסינטאיהו סלליך וצ'ארון שרי.

שרי אמר לקראת הדרבי: "זה משחק גדול וחשוב לאוהדים וגם לקבוצה. אנחנו צריכים להחזיר את תחושת הניצחון, אז מה שנעשה. המשחקים הראשונים בפלייאוף היו מאוד רעים ואנחנו יודעים את זה. אנחנו רוצים לחזור לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully