וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהידבקות היא לא התרחיש הכי גרוע: המבחן של המשטרה לקראת הדרבי התל אביבי

5.6.2020 / 13:00

אחרי הפרת ההנחיות והאזהרות של משרד הבריאות, הדרבי שייערך בעוד שבועיים עלול להיות בעל פוטנציאל הרסני. המנהלת והמשטרה חוששים מהיתקלויות בין מחנות האוהדים - ומההשלכות שיגיעו אחר כך

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים בסיום הניצחון על מכבי חיפה

ביום ראשון ה-21 ביוני, בעוד קצת יותר משבועיים, ייערך הדרבי התל אביבי. זה יהיה המחזור החמישי בפלייאוף העליון. הפועל תל אביב תארח את המשחק. מה שראינו השבוע מקהלי הפועל תל אביב ומכבי תל אביב היה רק הפתיח לקראת המשחק הזה.

הפועל תל אביב בתקופה טובה, מכבי תל אביב גם היא עם 6 נקודות משני משחקים. אם המשחק היה נערך מחר, מאמינים בשני המועדונים, היו אולי אלפים מכל מחנה מסביב לבלומפילד. ה"סרט" האמיתי עוד לפנינו כי בניגוד למה שהיה השבוע, המפגש הזה לא ייצור רק התקהלות בלתי חוקית ומנוגדת לכל הנחיות הקורונה, הוא גם עלול לייצר מגע פיזי בין שני המחנות ולא של חיבוקים ונשיקות. בדרבי הקרוב הידבקות מקורונה עשויה להיות מקרה קל בלבד לעומת מה שעלול להתפתח כשצהוב ואדום נפגשים.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב מול מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
במועדונים מבקשים שהמשטרה תיתן מענה למה שקורה מחוץ לבלומפילד. יונתן כהן מול מוטי ברשצקי בדרבי הקודם/דני מרון

יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון מצוי בשיחות ביומיים האחרונים עם כל גורמי האכיפה ובתוכם הדרגים הגבוהים במשטרה. יש שיגידו שהקנס שהשית אתמול כלפון על מכבי תל אביב בגובה של 20 אלף שקל, נועד לסמן לאוהדים שהעסק כבר מתחיל להיות מאוד רציני ועלול להיות מאוד כואב. במועדונים מבקשים שהמשטרה תיתן מענה למה שקורה מחוץ לבלומפילד, מאחר שהם בקושי יכולים להתמודד עם מה שקורה בתחומי האצטדיון.

למשטרה יהיה תפקיד מאוד משמעותי בשאיפה של הכדורגל הישראלי לסיים את העונה על הדשא. לא בטוח שעוד אירוע כמו אלה שהיו השבוע ואולי אף בווליום יותר גבוה בשל המפגש המדובר בדרבי, יותיר את משרד הבריאות סבלני. למעשה, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו כבר התריע והזהיר שהפרות נוספות של ההנחיות לא רק ירחיקו את הקהל מהמגרשים, אלא גם יאיימו על המשך העונה. עכשיו נשאר לראות שהכדורגל ימשיך להיות משוחק וכחולי המדים יצטרכו להיות הרבה יותר מעורבים מכפי שהיו בשבוע החולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully