וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומישינר ה-NFL בהצהרה היסטורית: "טעינו ביחס שלנו לשחורים"

רוג'ר גודל שחרר סרטון התנצלות: "אנחנו מודים בכך שלא הקשבנו לשחקנים, שרצו להביע מחאה שקטה", אבל לא התייחס לקולין קפרניק, שבת זוגו הגיבה: "ועדיין, בעטת את קפרניק מחוץ למועדון שלך"

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

פרשת דרו בריס וההצהרה שהסתיימה בהתנצלות עדיין לא שככה, וקומישינר ה-NFL רוג'ר גודל סיפק אמש (שישי) הצהרה שעשויה להיות משמעותית בראי ההיסטוריה.

לאחר שמספר כוכבים בליגה פרסמו סרטון וידאו שקורא לה להביע עמדה בעניין מותו של ג'ורג' פלויד, הקומישינר הגיב בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות. "אנחנו בליגת הפוטבול הלאומית מגנים גזענות ואת האכזריות המתמשכת כלפי האוכלוסיה השחורה. אנחנו ב-NFL מודים בכך שלא הקשבנו לשחקנים שרצו להביע מחאה בדרכם השקטה".

הסברה היא שגודל מתנצל, למעשה, על יחסו ועל יחס הליגה לקולין קפרניק, הקוורטרבק של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס שכרע ברך ב-2016 והפך לסמל המאבק. קפרניק הוקע על ידי רבים ולמעשה נושל על ידי הליגה. עם זאת, גודל לא הזכיר את קפרניק בהודעתו ולכן רבים מבקרים את ההתנצלות. הוא ציין כי יושיט יד "לשיפור היחסים ולסיוע בהפיכת ה-NFL ליותר סובלנית".

חברתו של קפרניק נסה דיאב הגיבה בטוויטר: "אתה, הקומישינר, עדיין בעטת מחוץ למועדון שלך את קולין בגלל מחאה שקטה".

עוד בוואלה!

אחרי שעולם הספורט תקף את דרו בריס הוא התנצל: "מצטער אם פגעתי"

לכתבה המלאה

כאמור, התנצלותו של גודל מגיעה אחרי שדרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס סיינטס, התנצל בעצמו בפני אוכלוסיית השחורים. בריס אמר בריאיון ליאהו "לא אסכים שיזלזלו בדגל", קיבל מבול תגובות צוננות מכוכבים כמו לברון ג'יימס, ארון רוג'רס ואפילו חברים לקבוצה ואוהדים, והגיב למחרת: ": "אני מבקש להתנצל בפני כל חבריי, חבריי לקבוצה, העיר ניו אורלינס, הקהילה השחורה, קהילת ה-NFL, וכל מי שפגעתי ברגשותיו עם האמירות שלי מאתמול. כואב לי מאיך שהן התפרשו, אבל אני לוקח אחריות. תמיד הייתי שותף, מעולם לא יריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully