וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנב את זהותו של ניימאר, וקיבל סיוע כלכלי דחוף מממשלת ברזיל

מתחזה הגיש בשמו של הכוכב המולטי מיליונר בקשה למענק ממשלתי בגובה 120 דולר, שניתן לעצמאים שקורסים בימי הקורונה. למרבה ההפתעה, הבקשה אושרה

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

בווידאו: האקסית ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

מיליוני ברזילאים נותרו במצב כלכלי קשה בעקבות משבר הקורונה, שהיכה בעוצמת יתר בארץ הסמבה. אבל מסתבר שיש מי שמוצא דרכים מקוריות ביותר כדי לשרוד: אדם אלמוני הגיש השבוע לממשלת ברזיל בקשה למענק בגובה 120 דולר, שמוענק בימים אלה לעצמאים שקורסים כלכלית.

כדי להבטיח את קבלת המענק, בחר האיש האנונימי בטקטיקה משונה למדי: הוא התחזה דווקא לניימאר - שהרוויח השנה קרוב ל-100 מיליון דולר - והשתמש בפרטים אישיים חסויים שלו כמו מספר תעודת הזהות שלו וכתובתו המדויקת.

ניימאר מצולם עם חברים בזמן משבר הקורונה. חשבון האינסטגרם של ניימאר, אתר רשמי
והוא בכלל מבלה את הימים באחוזה ענקית. ניימאר עם חברים בימי הקורונה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ניימאר

בין אם הבקשה שהוגשה נבעה ממצוקה אמיתית ובין אם זו היתה בסך הכל בדיחה גרועה, היא התקבלה במשרד הפנים הברזילאי ברצינות גמורה. למעשה, הבקשה כבר אושרה והכסף הועבר לחשבון הבנק שצוין על גבי הטופס - עד שאחת הפקידות עמדה על טעותה והקפיאה את התהליך.

ניימאר, שמבלה את ימי הקורונה באחוזה יוקרתית בעיירת הנופש מנגראטיבה שסמוכה לריו דה ז'ניירו, סירב להגיב לפרשיה באופן רשמי, אולם גורמים מטעמו אמרו לתקשורת הברזילאית: "כמובן שניימאר מעולם לא הגיש בקשה כזו ואין לו מושג מי אחראי על זה".

כאמור, ברזיל היא אחת המדינות שנפגעו בצורה האנושה ביותר מנגיף הקורונה. נכון לאתמול עמד מניין המתים על למעלה מ-34 אלף, המספר השלישי בגובהו בעולם אחרי ארצות הברית ובריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully