וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף היציאה לא ימומש: ליאונל מסי מתקרב לחוזה חדש בברצלונה

השיחות על הארכת חוזהו של הפרעוש אמורות להיכנס להילוך גבוה בשבוע הבא, למרות שסעיף היציאה עדיין בתוקף. הוא צפוי להיות כשיר למאיורקה

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

ליאו מסי בדרך לחוזה חדש בברצלונה. הפרעוש שחתום בקאמפ נואו עד קיץ 2021 ייפגש עם ראשי המועדון במהלך השבוע הבא וצפוי לסכם על חוזה ארוך טווח, "כזה שיבטיח שיפרוש בברצלונה", כך על פי "מונדו דפורטיבו".

על פי הדיווח, סעיף היציאה של מסי מברצלונה עדיין בתוקף - על אף הדיווחים שהוא כבר הסתיים. יחד עם זאת, הסעיף שיפוג ב-10 בחודש לא ימומש, ומסי נחוש להישאר בברצלונה כפי שהצהיר לא אחת בריאיונות לתקשורת הקטלאנית.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יפרוש בברצלונה? מסי/AP

בברצלונה הרגיעו היום לגבי הפציעה של מסי והבהירו שהארגנטינאי ערך אימון בנפרד משום שהוא סובל מהתכווצות בשריר הארבע ראשי ברגל ימין. במועדון מסרו שהוא יוכל להצטרף לאימונים רגילים בימים הקרובים וצפוי להיות כשיר למשחק מול מאיורקה בעוד שמונה ימים.

מי שעוד יחזור לסגל הוא לא אחר מאשר לואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי שעבר ניתוח בברך בינואר חזר לאימונים האחרונים ויעמוד לרשות קיקה סטיין במשחק מול מאיורקה בשבוע הבא. זו תהיה הפעם הראשונה שסוארס משחק העונה אחרי יותר מחצי שנה. ההופעה האחרונה של האורוגוואי בליגה היתה בתחילת ינואר, אז הוא גם כבש ב-2:2 מול אספניול. סוארס ניצל את פגרת הקורונה לאימונים אישיים בביתו ובקבוצה מקווים שהוא יחזור מהר לכושר לקראת מאבקי האליפות שמצפים לקבוצה עד תום העונה.

עוד בברצלונה: אדיס יונוזוביץ', חברו הקרוב של מיראלם פיאניץ', שולח רמז נוסף לקראת מעבר לקטאלוניה. "לשחק בברצלונה זה חלום הילדות של מיראלם", אמר החבר הקרוב ל"ספורט. "הוא לא מפספס משחק שלהם מאז שהיה ילד קטן, כי הוא מאוהב בסגנון המשחק שלהם ובמועדון באופן כללי. הוא מרגיש שהוא יכול לשחק בכל רמה בעולם, וכמובן שהוא מוקסם מהאפשרות לשחק בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully