וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה לפני מסי: רונאלדו הרוויח מעל מיליארד דולר בקריירה שלו

על פי "פורבס" הפורטוגלי הפך לספורטאי המיליארדר השלישי אי פעם אחרי שהרוויח בשנה האחרונה 105 מיליון דולר. ומי הספורטאי שהקדים אותו?

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

הויכוח על מי כדורגלן גדול יותר - מסי או רונאלדו, כנראה לא ייפתר לעולם, אבל על פי מגזין "פורבס" הנחשב, הפורטוגלי עושה יותר כסף מהארגנטינאי וגם הפך לכדורגלן המיליארד הראשון. ב"פורבס" טוענים שרונאלדו הרוויח רק בשנה האחרונה (מה-1 ביוני 2019 ועד ה-1 ביוני 2020) 105 מיליון דולר לפני ניכוי מס, מה שמדרג אותו כסלבס במקום הרביעי ברשימה וקצת לפני מסי שעל פי החישובים הרוויח 104 מיליון דולר. השנה האחרונה הפכה את רונאלדו, על פי הדיווח, לספורטאי הראשון שחוצה את רף המיליארד דולר מבחינת הרווח שהוא עשה לאורך כל הקריירה שלו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
רונאלדו יותר עשיר ממסי, לפחות נכון לעכשיו/GettyImages

רונאלדו בן ה-35 הוא הספורטאי השלישי בלבד שרושם את ציון הדרך הזה כשלפניו עשו זאת הגולפאי טייגר וודס והמתאגרף פלויד מייוות'ר. מסי, שהתחיל את הקריירה שלו שלוש שנים מאוחר יותר מרונאלדו, הרוויח בסך הכול 605 מיליון דולר רק בזכות השכר שלו ולא כולל הכנסה מפרסומות ועוד. הספורטאי הקבוצתי היחיד שמתקרב למסי ורונאלדו הוא אלכס רודריגס שחקן הבייסבול של היאנקיס שפרש ב-2016 אחרי 22 שנים והרוויח שכר מצטבר של 450 מיליון דולר. מבחינת כדורגלנים בלבד, רק דייויד בקהאם התקרב לסכומים של שני הנפילים עם רווח מצטבר של חצי מיליארד דולר.

הספורטאי היחיד שהקדים את רונאלדו השנה הוא רוג'ר פדרר טניסאי העל שהרוויח קצת יותר מ-106 מיליון דולר. אם תהיתם מי במקומות הראשונים, אז קיילי ג'נר הרחק מעל כולם עם רווח של 590 מיליון דולר והרבה אחריה הראפר קניה ווסט עם 170 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully