וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי ת"א עלו למרפסת כדי למנוע כאוס בקרית שלום, מיכה ואצילי יעמדו לדין

4.6.2020 / 19:06

מבדיקת וואלה! ספורט עולה כי שחקני הצהובים יצאו לחגוג עם האוהדים על מנת למנוע התקהלויות במתחם האימונים לאחר מכן. דור מיכה ועומר אצילי לדין בגין שירת "מכבי חיפה חיזבאללה"

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים לאחר הניצחון על מכבי חיפה

אחת השאלות שנשאלות מאז אמש (רביעי) היא מדוע החליטו שחקני מכבי תל אביב לעלות ליציע דקות ארוכות אחרי המשחק מול מכבי חיפה ומשם לצאת למרפסת של שער 13 ושם לחגוג עם אוהדי הקבוצה שעמדו למטה בחנייה. ההחלטה של שחקני מכבי תל אביב היתה תמוהה, שכן דקות קודם מנעו אנשי המנהלה ברק יצחקי ויואב זיו את יציאת השחקנים החוצה משער 11 כפי שעשו יום קודם שחקני הפועל תל אביב.

מבדיקת וואלה! ספורט עולה כי ההחלטה לעלות ליציע דרך שער 13 ומשם לעמוד כעשר דקות מול השחקנים, נבעה מחשש אמיתי שהיה באותן דקות בקבוצה לפיו האוהדים שהשתוללו בחוץ, יעברו לקרית שלום ושם יצפו לשחקנים שהיו אמורים להגיע באוטובוס אחרי המשחק למכוניות שלהם שחנו במתקן. בקבוצה החליטו לתת לשחקנים לעלות ליציע ומשם לעמוד במרחק רב מהשחקנים כדי לשחרר לחץ. בקבוצה קיוו שברגע שהשחקנים יחגגו עם האוהדים שהיו כמהים למגע איתם, תימנע ההתקהלות הגדולה בקרית שלום ממנה חששו בקבוצה. ולראיה עדיין הגיעו כמה אוהדים בודדים לקרית שלום כדי לקבל את השחקנים, אבל נמנעה הגעת המאסה הגדולה של האוהדים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חששו מהגעה המונית של האוהדים לקרית שלום. שחקני מכבי תל אביב על המרפסת בבלומפילד/ברני ארדוב

בעניין נוסף, למרות ההחלטה של מינהלת הליגות מהבוקר להשית על מכבי תל אביב קנס של 20 אלף שקל בגין יציאת שחקניה לחגיגות עם האוהדים בתום המשחק אמש מול מכבי חיפה, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל צפוי גם הוא להתערב ובתחילת השבוע הבא, אמורים דור מיכה ועומר אצילי לקבל זימון לוועדת משמעת כיוון שנתפסו במצלמות שרים: "מכבי חיפה חיזבאללה".

תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף קיבל במהלך היום את סרטוני הצילום של האירוע והנטייה שלו היא להעמיד את השחקנים לדין משמעתי. על פי גורמים במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל הסוגיה שנותרה פתוחה היא באיזה סעיף יעמדו השחקנים לדין וכאן כבר מדובר בעניין משמעותי מאחר ויש שני סעיפים שתובע ההתאחדות יכול להזמין לדין בגינם וכל אחד מהם טומן בחובו רף ענישה אחר. הראשון הוא עבירה של התנהגות בלתי הולמת והנושא השני הוא עבירת גזענות. בהתאחדות לכדורגל טענו הערב כי קרוב לוודאי שהעבירה תהיה התנהגות בלתי הולמת ולא עבירת גזענות שכן אין הכוונה לשיר המכוון ספציפי לשחקן מהמגזר הערבי כפי שקרה בסיפור של עמית בן שושן שנתפס בזמנו שר: "סלים טועמה מחבל" מול אוהדי בית"ר ירושלים וגרר את עצמו גם להליך פלילי.

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. ברני ארדוב
צפויים לעמוד לדין בגין השתתפות בשירי הנאצה. עומר אצילי ודור מיכה/ברני ארדוב

אגב, תובע ההתאחדות לכדורגל לא זקוק במקרה של צילום וידאו לתלונה כדי להעמיד לדין ולכן אף שהאירוע לא מצוין בדו"ח המשקיף במשחק גם לא הוגשה תלונה של היריבה, צילומי האירוע והעיסוק בו בכלי התקשורת.

בנוסף לכך, ייתכן מאוד שגם מכבי תל אביב תעמוד לדין כמועדון בשל העובדה שמספר אוהדים פרצו ליציע לפני פתיחת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully