וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פועלת להחתמתו של אנטה ז'יז'יץ'

2.6.2020 / 9:51

נמצא המחליף לטאריק בלאק? הצהובים רוצים את הסנטר הקרואטי (23, 2.08) שיעזוב את קליבלנד אחרי שלוש שנים. שכרו הגבוה עלול לטרפד את העסקה

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב באימון

מכבי תל אביב עסוקה בימים אלה בהכנות המקצועיות לקראת חזרת הליגה, אך במקביל הצוות המקצועי של הצהובים עוסק בבניית הסגל לעונה הבאה. אחרי שחרורו של טאריק בלאק, במכבי תל אביב מפעילים לחץ על אנטה ז'יז'יץ' שימלא את מקומו ויצטרף לאותלו האנטר בקו הקדמי.

הצהובים סימנו את ז'יז'יץ' עוד כשהיה שחקן צעיר בקבוצת הנוער של ספליט, כחלק משיתוף הפעולה של המועדון עם המועדון הקרואטי, שיתוף פעולה אותו ניסה להוביל המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', שהוביל בסופו של דבר לצירופו של דראגן בנדר לקבוצה. כעת, כשברור שלא ימשיך ב-NBA אחרי שלוש שנים, הוא ישוב לאירופה והצהובים רוצים לצרפו, אלא שמספר קבוצות אירופיות נכנסו לתמונה לאחרונה מה שמעלה את המחיר של הסנטר.

בקבוצה חתומים נכון לעכשיו שני שחקנים אמריקאים בוודאות לקראת העונה הבאה, סקוטי ווילבקין ואותלו האנטר, ששכרם המשותף מתקרב לשלושה מיליון דולר. במועדון רוצים להשאיר גם את טיילר דורסי, שבעונה הבאה ישתכר כ-800 אלף דולר, ומקווים כי אלייז'ה בריאנט, הזר הזול בסגל, יישאר ולא יממש את אופציית היציאה שלו. כעת, כשהפגיעה בתקציב לעונה הבאה עוד לא ברורה, משתדלים הצהובים לא להחתים שחקנים יקרים מדי, כשאם שכרו של ז'יז'יץ' יעלה בצורה משמעותית בשל ההתעניינות הגוברת בו, המהלך יתקל בקשיים תקציביים.

אייזיאה תומאס לוס אנג'לס לייקרס מול אנטה זיזיץ' קליבלנד קאבלירס. AP
יגיע להיכל? אנטה זיז'יץ'/AP

זיז'יץ' (23, 2.08) הוא בוגר מחלקת הנוער של ספליט, ששיחק בציבונה זאגרב וגוריצה בליגה הראשונה במדינתו, כולל עם אחיו אנדריאה שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג בשנת 2014. במהלך עונת 2016/17 עבר לדרושפאקה של דיוויד בלאט ורשם במדיה 9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג. עוד לפני ההגעה לטורקיה נבחר זיז'יץ' במקום ה-23 בדראפט על ידי בוסטון, ששלחה אותו בקיץ 2017 בטרייד לקליבלנד. במדי הקבאלירס שיחק זיזיץ' שלוש שנים, כשעונתו הטובה ביותר הייתה 2018/19, אז רשם 7.8 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully