וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יש פציעות והרחקות, אבל בשביל זה יש 20 שחקנים בסגל"

1.6.2020 / 17:52

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לסגל החסר שעומד לרשותו מול הפועל תל אביב, קלינגר: "רוצים לשמח את הקהל שלנו שיישב בבית"

מחזור 28הסתיים02/06/2020
הפועל תל אביב
  • אלטמן (17, פנדל)
  • אלטמן (39)
  • בוזגלו (59)
0
    בית"ר ירושלים
    מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מדבר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב/דוברות בית"ר ירושלים

    הפועל תל אביב תארח מחר (שלישי, ספורט 4, 20:40) את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל והשני בפלייאוף העליון. הקבוצה מהבירה, שמגיעה אחרי 1:1 מול הפועל באר שבע, תיאלץ להסתדר ללא אלירן עטר הפצוע, חנן ממן ועלי מוחמד המוצהבים ואנטואן קונטה המורחק.

    רוני לוי אמר לקראת המשחק: "בסך הכול היו דברים טובים מאוד במשחק האחרון וכעת אני מצפה ושואף משחקנים ליותר, ובטוח שעם הזמן נלך ונשתפר. חלק מהמשחק הוא ששחקנים חסרים, יש צהובים ופציעות. יצא לנו שדווקא במשחק הזה יש לנו כמות גדולה, אבל זאת המציאות והסיטואציה, ובדיוק בשביל זה יש סגל עם 20 שחקנים, שכל אחד יכול לשחק ולכל אחד יש את הזמן שלו, בייחוד עכשיו בתקופה הזאת, כשיש שלושה משחקים בשבוע.

    "אנחנו צריכים את כולם ויש הזדמנות לכולם לשחק ולכל אחד יש את הזמן שלו. זה מאכזב לשחק בלי קהל, זה הכי קשה בכל המצב הנוכחי, לשחק בלי קהל, בלי הטירוף, בלי ההתלהבות והדחיפה, במיוחד במשחקים גדולים שמגיעים כמויות גדולות. אבל זה המצב וצריך בסיטואציה הזו להיות מרוכזים, לחשוב על הקהל שלנו בבית וצריך לתת לאוהדים לשמוח בבית".

    לקראת הפועל תל אביב אמר לוי: "הם עשו משחק מצוין נגד מכבי חיפה בחוץ, תוצאה נהדרת, היריבות בין הקבוצות ידועה לכולם, ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מול קבוצה חזקה".

    רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
    "קשה להתמודד עם המצב הנוכחי, אבל המטרה היא לשמח את האוהדים בבית". רוני לוי/דני מרון

    מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "התאוששנו מהמשחק בחיפה, גם בפן המנטלי וגם בפן הגופני. השחקנים הבינו שזו רק תחילת הדרך ובכדי שנוכל להגיע למטרות שלנו נצטרך המשכיות. כולנו מודעים לקושי ולכך שתהיה תחלופה של שחקנים בתקופה הזו. אם מישהו שכח, גם אנחנו שיחקנו ללא מלך השערים שלנו וגם ללא ספירובסקי ששוחרר. לא דיברנו על זה כי אני חושב שזה הכוח של הסגל שלנו, שמאפשר לנו להתגבר על חסרונם של שחקנים כאלה ואחרים".

    "אנחנו מתכוננים במלוא הרצינות למשחק מול בית"ר ירושלים וכמובן שיהיו שינויים בהתאם לנסיבות. רק לקראת המשחק נדע מי השחקנים העומדים לרשותנו מבחינה גופנית. במציאות המוזרה הזו, אנו מודעים לכך שהקהל העצום שלנו יישב בבית ויחזיק אצבעות, אנחנו רוצים לשמח אותו ונעשה הכל בכדי שזה יקרה".

    מגן האדומים איאד אבו עביד: "המשחקים מול בית"ר ירושלים תמיד קשים ויוצרים עניין רב סביבם. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ובצניעות, במטרה להשיג את היעדים שלנו העונה. זה נכון שהצגנו יכולת טובה בסמי עופר, אבל המשחק הזה מאחורינו וכולנו מרוכזים במשימה הבאה, שהיא אחת הקשות בליגה. נקווה שנביא גאווה לאוהדים שלנו, שגם במשחק הזה לצערי לא יהיו איתנו במגרש".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully