וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף חתם רשמית לשלוש שנים נוספות בבית"ר ירושלים: "אני נשאר בבית"

1.6.2020 / 13:00

הקשר בן ה-29 הסכים לקיצוץ בחוזהו בתמורה לחוזה ארוך טווח. בניון: "לא היתה לנו התלבטות". שלומי אזולאי עדיין בספק להפועל תל אביב

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

אופיר קריאף חתם היום (שני) באופן רשמי על חוזה חדש לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. קריאף בן ה-29 הסכים להפחתה משמעותית בשכרו תמורת חוזה ארוך טווח והבטיח את עתידו במועדון. הקשר מוערך מאוד על ידי יוסי בניון ורוני לוי ברמה המקצועית והחברתית והם הפעילו על ההנהלה לחץ כדי שהוא יוחתם.

"אני נשאר כאן, בבית שלי, בבית וגן, המקום שבו גדלתי להיות שחקן כדורגל, וחוויתי את ההתאהבות בכדורגל", אמר הקשר. "אעשה הכל כדי לתת לבית"ר את הכל, לצעוד איתה להישגים ולהילחם על כל כדור. אני רוצה להודות לבעלים, משה חוגג, לאלי אוחנה, ליוסי, רוני וחיים שהם הרבה מעבר לצוות מקצועי עבורי ואחרונים חביבים לאוהדים. אנחנו מתגעגעים אליהם במגרשים ומקווים שבקרוב מאוד נוכל לעלות אל כר הדשא ולראות אתכם ביציעים. עכשיו צריך להתרכז בפלייאוף העליון. תודה גדולה גם למשפחה שלי, שכבר מזמן צבועה בצהוב שחור. אני נשאר בבית!"

קריאף גדל בבית"ר ירושלים וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה בתחילת עונת 2011/12. הוא אמנם יצא לגיחות במכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, אבל נחשב לאחד השחקנים הוותיקים והמוערכים בסגל. "אופיר גילה במהלך השנה האחרונה מנהיגות יוצאת מן הכלל", הוסיף יוסי בניון. "מדובר בשחקן שמשקיע, עובד על המגרש וגם שחקן בית. לא היתה לנו התלבטות האם להציע לו חוזה ואני שמח על כך שהוא נשאר איתנו".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
מוערך מאוד בבירה. קריאף/דני מרון

מחר תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב בלומפילד בהרכב חסר. שלומי אזולאי שלא התאמן אתמול עקב צוואר תפוס ניסה להתאמן היום, אך עדיין חש מוגבל בגלל הצוואר ונראה שרק מחר יוחלט סופית אם יהיה בסגל. מקס גרצ'קין הפצוע לא התאמן ולא צפוי להיות בסגל, כמו גם אלירן עטר שייעדר בשבועות הקרובים. מעבר לכך אנטואן קונטה מורחק, ועלי מוחמד וחנן ממן מוצהבים, ומי שצפויים להיכנס להרכב הם קריאף, אורי מגבו ואנז' פרדי פלומן. אז אזולאי יהיה כשיר ייתכן שגם הוא יפתח ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully