וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לקס ועידן כהן סיימו את דרכם בהפועל תל אביב

1.6.2020 / 16:33

השניים סיימו את חוזיהם בסוף מאי וחוזיהם לא חודשו. בהפועל רוצים לשלם לשניים שכר מינימום עבור חודש יוני - השחקנים מסרבים. ארגון השחקנים מעורב

האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: תגובות בסיום ניצחונה של הפועל תל אביב על מכבי חיפה

נראה שהיום (שני) אחר הצהריים סאגת ניר לקס ועידן כהן בהפועל תל אביב הגיעה לסיומה כאשר השניים למעשה סיימו את דרכם במועדון. האדומים החליטו תחילה שלא לשלם לשניים שכר עבור חודש יוני, כשהשניים סיימו את חוזיהם כבר אתמול.

ב-48 השעות האחרונות פנו מושיקו מישאלוף וארגון השחקנים להפועל תל אביב והסבירו להם שעל המועדון לשלם לשחקנים את שכר המינימום הנדרש העומד על 5,200 שקל. לאחר התייעצות הודיעו בהפועל תל אביב כי הם מוכנים לשלם לשניים את שכר המינימום הנקוב. לקס וכהן סירבו ודרשו להמשיך לשחק את חודש יוני עבור חצי משכרם כמו שאר השחקנים אולם למעשה בשלב זה בשל אי ההסכמותמ סיימו את דרכם בהפועל תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב, עידן כהן, ניר לקס. יוסי ציפקיס
המועדון הציע לשלם לשניים את שכר המינימום לחודש יוני, השניים סירבו. לקס וכהן/יוסי ציפקיס

ניר לקס ועידן כהן הינם שחקני בית של הפועל תל אביב, כאשר במהלך העונה ישבו במועדון עם לקס מספר פעמים במטרה להחתימו על חוזה חדש בעוד, על עידן כהן הייתה למועדון אופציה לעוד שנה אך בהפועל תל אביב בחרו שלא לממשה. העימות בין השניים היווה גם חלק מהמתיחות בין נציג הבעלים משה סיני לבין בכירים בהנהלה, כאשר שחקן העבר חשב שיש לנהוג ביתר הגינות עם השניים. כאמור, לבסוף התקבלה ההחלטה לשחררם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully