וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מאיים: "מי שלא ייתן 100% - אחליף אותו גם אחרי 10 דקות"

31.5.2020 / 13:52

מאמן בית"ר שלח מסר לשחקניו לפני המשחק מול הפועל תל אביב בשלישי: "לא יכול להיות שיש כזה פער בין הנתונים באימונים ובמשחקים"

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: ולאדן איביץ' אחרי הניצחון על הפועל חיפה

בבית"ר ירושלים מודים: ביחס לאופן שבו התפתח המשחק נגד הפועל באר שבע, יצאנו בזול. הקבוצה מהבירה סיימה ב-1:1 ביתי בטדי עם היריבה העיקרית על המקום השלישי, במשחק שבו היתה רחוקה משיאה ושאותו סיימה ב-10 שחקנים, אחרי שאנטואן קונטה - שוב הוא - הורחק. גם המחמאות בסיום לאיתמר ניצן ודיוגו ורדאסקה לא מנעו את הביקורת הרגילה על רמת המחויבות של קונטה.

"אדום שלישי, יכולת חלשה. יש לו פה חוזה גבוה בשנה הבאה והוא לא רוצה להישאר, איך הוא חושב שקבוצה אחרת תרכוש אותו במצב הזה? בסוף ניתקע עם החוזה שלו", אמרו במועדון בחשש.

לפני אימון הבוקר של הקבוצה אמר רוני לוי לשחקניו: "לא יכול להיות שיש כזה פער בין הנתונים באימונים ובמשחקים. יש לנו משחק עוד יומיים, זה לא זמן לדבר אלא זמן להראות מה אנחנו שווים. אנחנו צריכים להיות אמיתיים עם עצמנו ואם אראה שחקן שלא נותן 100 אחוז לא אהסס להחליף אותו גם אחרי 10 דקות".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים סופג כרטיס אדום. דני מרון
פעם שלישית גלידה. קונטה סופג אדום (צילום: דני מרון)/דני מרון

בסיום המשחק נרשמו חילופי דברים בין חנן ממן לקשר הפורטוגלי של באר שבע, דויד סימאו. ממן אמר לחבריו בסיום: "כל המשחק הוא מתלונן ורוצה שיוציאו אדומים".

אלירן עטר שנפצע במהלך המשחק יעבור היום צילום של כף הרגל, כאשר בבית"ר מקווים כי יוכל להיות כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שלישי. הצוות הרפואי העריך אתמול כי מדובר בחבלה באצבע ולא בשבר, אך בכל מקרה השחקן בספק למשחק בהמשך השבוע.

אם עטר ייעדר לרוני לוי צפויות לא מעט בעיות. בנוסף לאנטואן קונטה שהורחק, עלי מוחמד וחנן ממן ייעדרו עקב צהובים ומקס גרצ'קין עלול להחמיץ אותו גם כן, אחרי שסיים את המשחק עם כאבים בשריר. אופיר קריאף ואורי מגבו צפויים לשוב להרכב, וגם החזרתו של שלומי אזולאי לחוד נשקלת.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע עם רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
הרבה כאב ראש לקראת הפועל תל אביב. רוני לוי (צילום: דני מרון)/דני מרון

הקפטן דן איינבינדר הודה בסיום שהחזרה למגרשים הסתיימה ברגשות מעורבים: "כיף לחזור לשחק. אני חושב שכולם התרגשו מזה שחזרנו לליגה. עכשיו יש לנו מטרה לסיים עם הכרטיס לאירופה והמקום השלישי. כמובן שביחס למשחק ראשון היו חלקים טובים יותר ופחות טובים, אבל נלמד את הטעויות מחר בווידאו ונתקן אותן לקראת המשחק הבא. אני שמח אחרי שבאר שבע הובילו, ידענו לגלות אופי ולחזור למשחק, וגם בסוף עם עשרה שחקנים הצלחנו לשמור על התוצאה. נמשיך קדימה עם הנקודה שלקחנו".

על התחושות לארח בטדי ללא קהל אמר איינבינדר: "לאורך השנים בית"ר ידועה בקהל שלה, שהוא אקס פקטור מאוד משמעותי, אבל מהיום אנחנו צריכים להתרגל אחרת. היה קשה לשחק ללא קהל, היום היתה לנו טבילת אש ראשונה, ונלמד ממנה איך להביא את האנרגיות לבד ולשמח את האנשים שצופים בנו בטלוויזיה. נגד הפועל תל אביב זה יהיה כמובן המשחק הכי מוזר שיקרה, ניאלץ לשחק משחק חם וטוב בלי קהל. הרבה אוהדים יצפו בנו בבית ונעשה הכל כדי להביא את התוצאה הכי טובה ולשמח אותם".

בעקבות העובדה ששלושה מילדי מחלקת הנוער נדבקו בקורונה, במועדון החליטו כי בשבוע הקרוב תושבת כל מחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully