וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך האחוזה של נובאק דג'וקוביץ': תמונות מהמקום בו בילה הסרבי את הבידוד

המדורג מספר 1 בעולם העביר את הבידוד עם משפחתו בדירה שלו במרבייה, ספרד, שכוללת בריכה, מגרש טניס, אולם קולנוע ועוד. צפו בתמונות

צילום מסך

נגיף הקורונה גרם להפסקה מוחלטת של סבב הטניס העולמי בתחילת מרץ. כמו מיליוני אנשים ברחבי העולם, גם כוכבי הטניס הגדולים ביותר נאלצו להיכנס לבידוד בבתים שלהם בחודשיים האחרונים.

בעוד שעבור רובנו הבידוד היה או עודנו סיוט מתמשך וקשה מאוד להכלה, יש כאלה שאצלם המצב כנראה קצת פחות קשה. אחד כזה הוא המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' שמעביר את זמנו בביתו (אם אפשר לקרוא לטירה הזו בית) במרבייה שבספרד.

מגרש הטניס בבית של נובאק דג'וקוביץ' במרבייה, ספרד. מתוך טוויטר, אתר רשמי
מגרש הטניס עם הנוף לים בבית של דג'וקוביץ'/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בימים האחרונים דג'וקוביץ' חזר לבלגרד, אבל לפני כן הוא שהה באחד הנכסים ששייכים לו ומדובר בחתיכת נכס. הווילה הענקית של דג'וקוביץ' ממוקמת ממש על שפת הים במרבייה ומעוצבת בסגנון מרוקני. בבית יש תשעה חדרי שינה ומגרש טניס פרטי, שם הסרבי התאמן בכל יום בזמן הבידוד.

בנוסף, יש בווילה הענקית גם בריכת שחייה גדולה, חדר קולנוע, שולחן סנוקר, טניס שולחן, חדר כושר רחב מידות, סאונה, חמאם, ג'קוזי, באר ואזור ברביקיו. בהחלטה אזור נחמד יחסית לבלות בו את הבידוד.

מאז שהפך למקצוען ב-2003, דג'וקוביץ' הרוויח יותר מ-143 מיליון דולר מטורנירים. לפי כל הדיווחים, הסרבי מוערך בסכום שנע סביב רבע מיליארד דולר. בנוסף לדירה הענקית במרבייה, לדג'וקוביץ' יש גם נכסים במונטה קרלו, בלגרד, ניו יורק סיטי, מיאמי ודובאי.

בריכת השחייה בבית של נובאק דג'וקוביץ' במרבייה, ספרד. מתוך טוויטר, אתר רשמי
איך אומרים? לא רע/אתר רשמי, מתוך טוויטר
חדר הקולנוע בבית של נובאק דג'וקוביץ' במרבייה, ספרד. מתוך טוויטר, אתר רשמי
אחד מחדרי הקולנוע בבית/אתר רשמי, מתוך טוויטר
חדר הכושר בבית של נובאק דג'וקוביץ' במרבייה, ספרד. מתוך טוויטר, אתר רשמי
חדר הכושר/אתר רשמי, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully