וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מקס מאייר פרסם סרטון מביך, הקשר: "אני בהלם מוחלט"

אכים מאייר צילם את עצמו דוהר בלמבורגיני בגלזנקירשן ואומר: "נחמד מאוד עם הלמבורגיני ששולמה על ידי המועדון פושט הרגל, נהדר"

אתר רשמי

אבא עושה בושות: אביו של קשר קריסטל פאלאס מקס מאייר, אכים, העלה סרטון שלו לרשתות החברתיות כשהוא נוהג בלמבורגיני ברחובות גלזנקירשן. אכים, שבנו גדל ושיחק בשאלקה וממנה עבר לפאלאס, אומר בסרטון: "לא יכול להיות יותר טוב מזה, בחיי. נוסע ברחובות העיר האסורה, גלזנקירשן, בדרך ליועץ המס. נחמד מאוד עם הלמבורגיני ששולמה על ידי המועדון פושט הרגל. נהדר".

אביו של מקס מאייר והסרטון

מקס מאייר נחשב בגיל צעיר מאוד לכישרון גדול, אבל לא ממש מימש את הפוטנציאל ועמד בציפיות ועזב בקיץ 2018 בחינם לפאלאס. מאז שהוא עזב, שאלקה סיימה עונה רעה מאוד אשתקד במקום ה-14 בבונדסליגה. את העונה הנוכחית היא פתחה טוב מאוד, אבל דעכה ונקלעה למשבר קשה כשהיא סוחבת כבר עשרה משחקים ברציפות ללא ניצחון, כולל שלושה הפסדים ותשעה שערי חובה מאז החזרה מהפסקת הקורונה.

מקס עצמו התנער מהסרטון שפרסם אביו, העלה תמונה לאינסטגרם שלו במדי שאלקה וכתב: "רק עכשיו התוודעתי לווידאו של אבא שלי. אני בהלם מוחלט מהסרטון הזה. זה לא מתאים לרוח התקופה, לא מתאים לעולם בכלל ולא מתאים בשום תקופה שהיא. אני מודה מאוד לשאלקה על כל מה שנתנה לי ומנתק את עצמי לחלוטין מהסרטון הזה והתוכן שבו".

ההתנצלות של מקס מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully