וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריד ציפיות: מנכ"ל הבונדסליגה הבהיר ליו"ר המנהלת שהקהל לא צפוי לחזור בקרוב

27.5.2020 / 15:25

לקראת חזרת ליגת העל יו"ר המנהלת ארז כלפון שוחח עם מנכ"ל הבונדסליגה, שסבור: הרשויות בגרמניה לא יאפשרו קהל עד תום העונה, וייתכן שאפילו עד תום השנה

אתר רשמי

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון שוחח היום (רביעי) עם מנכ"ל הבונדסליגה, כריסטיאן סייפרט, על מנת לדון עמו בקשיים שיש בחזרה לכדורגל. כזכור, הליגה הגרמנית שבה לפעילות בסוף השבוע שעבר אחרי פגרת הקורונה הארוכה, ובסוף השבוע הקרוב גם משחקי ליגת העל הישראלית חוזרים. כלפון שוחח עם סייפרט ושמע ממנו לקחים והמלצות בכל הנוגע למשחקים בתקופת הקורונה.

בפתח השיחה הודה יו"ר המנהלת לסייפרט על "שיתוף הפעולה וחלופת המידע השוטפת בין שני הארגונים" וציין כי קבלת ההחלטות בגרמניה סייעה בקידום החזרת המשחקים גם בישראל.

מימין עם כיוון השעון: סוזאן ג'הרייס (מנהלת יח"צ בונדסליגה), ארז כלפון (יו"ר מנהלת הליגות), עו"ד מוטי ברונשטיין (מזכיר החברה - מנהלת הליגות), כריסטיאן סייפרט (מנכ"ל הבונדסליגה). מנהלת הליגה, צילום מסך
מימין עם כיוון השעון: סוזאן ג'הרייס/צילום מסך, מנהלת הליגה

אחרי שיו"ר המנהלת ביקש לשמוע על המסקנות מניהול שני מחזורים בליגה וחזרה לשגרה בבונדסליגה - סייפרט ציין את ההתאמות שנעשו מבחינת גופי השידור לקיום משחקים ללא קהל ובכלל זאת השמעת סאונד של קהל בשידור בכדי "לרכך" את חוויית הצפייה במשחקים ללא קהל.

לדברי סייפרט, הרשויות בגרמניה לא יאפשרו חזרת קהל עד תום העונה וייתכן שאפילו עד תום השנה ועל ההקפדה שלהם על הוראות הבידוד לשחקנים והצוות המקצועי.

הצדדים קבעו לשוב ולהיפגש בישראל מיד לכשיתאפשר הדבר מתוך כוונה להמשיך ולקדם שיתופי פעולה בין הליגה הגרמנית לליגה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully