וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד תורגל בהרכב לקראת הפועל באר שבע, רוני לוי: "אושר גדול לחזור לשחק"

28.5.2020 / 12:12

קשר בית"ר ירושלים תורגל על חשבונו של אזולאי, ששיחק עם ההרכב השני. המאמן כבר מוכן למשחק בשבת: "קשה לשחק בלי קהל, אבל אנחנו מגיעים במצב טוב מאוד"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/פלייר רוני לוי

בווידאו: רוני לוי מדבר לקראת המשחק מול הפועל באר שבע

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, דיבר היום (חמישי) לקראת פתיחתה המחודשת של ליגת העל בשבת, עם המשחק של הקבוצה נגד הפועל באר שבע: "זה אושר גדול לחזור לשחק, כולנו ציפינו לזה, אמנם בלי קהל וכולם יודעים כמה משמעותי הקהל עבורנו, אבל עצם זה שחוזרים זאת שמחה גדולה. אני חושב שעשינו את המקסימום בהכנה הזאת, מהרגע הראשון התאמנו בצורה הכי טובה שיש, ועשינו את משחקי ההכנה הנדרשים. אנחנו מגיעים בצורה טובה מאוד".

לוי הוסיף: "אני מרוצה מאיך שהחבר'ה התאמנו. ערכנו שלושה משחקי אימון וחזרנו לכושר משחק, אנחנו מגיעים במצב טוב מאוד. קשה לשחק בלי קהל, שהוא אולי הדבר המרכזי בכדורגל המשחק מול הפועל באר שבע משמעותי. מדובר בקבוצה חזקה מאוד עם המון שחקנים ומוכשרים".

המאמן הוסיף: "כשאנחנו מגיעים לתקופה כזאת, לא אחרי הכנה אידיאלית, והולכים לשחק שלושה משחקים בשבוע, נצטרך להשתמש בכולם. אמרתי את זה לשחקנים, שאלה שלא יפתחו במשחק הקרוב, ייתכן מאוד ויפתחו במשחק הבא אחריו, שהוא אחרי שלושה ימים. נצטרך לדעת לתמרן ביניהם, לעשות את החילופים ולנצל את היתרונות של כולם. הם צריכים להיות זמינים".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
״נצטרך לדעת לתמרן בין השחקנים״. רוני לוי/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

באימון הקבוצה תורגל עידן ורד על חשבונו של שלומי אזולאי, כאשר ליוואי גארסיה הוסט לעמדת החלוץ. שלומי אזולאי שיחק עם ההרכב השני, אך עד המשחק בשבת יכולים להיות שינויים. העובדה כי יוכלו להירשם 20 שחקנים ויתאפשרו חמישה חילופים תאפשר מרחב תמרון רב יותר לצוות המקצועי. המשחק נגד הפועל באר שבע הוא עדיין במסגרת חוזהו של טל בן חיים שמסתיים בסוף מאי, והוא צפוי להתלבש למשחק. ביום ראשון יסתיים חוזהו ועד אז אמור להיות מוכרע עתידו במועדון. אופיר קריאף ייעדר מהמשחק הקרוב לאחר שהורחק במשחק הגביע נגד מכבי פתח תקוה לפני פגרת הקורונה.

אריזה של בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שיתוף פעולה עם "קרלסברג"/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר תאפשר לאוהדי הקבוצה להיות חלק משיחת ZOOM אשר תוקרן על מסך ענק באצטדיון. מינויי הקבוצה של העונה ובעל כרטיס בית"ריסט יקבלו לינק ואפשרות להירשם אליו על מנת לעודד את השחקנים ולתת תחושה ביתית. בנוסף השיקה הקבוצה שיתוף פעולה עם חברת "קרלסברג", בו הושקה חבילת מארז לאוהדים עד הבית, הכוללת חולצה, צעיף ושני בקבוקי בירה 0%. אוהדים שרכשו את החבילה יתייגו את הקבוצה ברשתות החברתיות כחלק מפעילות של הקבוצה עקב המצב בו אוהדים נאלצים להישאר בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully