וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: ההצלחה שלי בנבחרת היא בזכות זידאן, רונאלדו הוא המודל לחיקוי שלי

הכוכב הצרפתי פרגן ל"אליליו" וסיפר על השאיפות להמשך הקריירה: "חולם לזכות עם צרפת ביורו ועם פריז בליגת האלופות, זה יהיה מיוחד"

אתר רשמי

קיליאן אמבפה רק בן 21 אבל הוא הוא כבר השיג (כמעט) הכול בכדורגל. אליפויות עם פריז וגם עם מונאקו וכמובן זכייה במונדיאל האחרון עם נבחרת צרפת כולל שער במשחק הגמר נגד קרואטיה. אמש (שלישי) הוא ניצל את הזמן הפנוי בעקבות היציאה המוקדמת של הליגה הצרפתית לפגרה וערך ריאיון בלעדי ל"מירור" האנגלי.

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה עם גביע העולם. רויטרס
מונדיאל, ארבע אליפויות והרגל עוד נטויה. קיליאן אמבפה/רויטרס

אמבפה נשאל כיצד הוא שומר על מוטיבציה לאור העובדה שבאמתחתו כבר יש זכייה במונדיאל וארבע אליפויות: "אני רוצה להמשיך להצליח עם הנבחרת. בשנה הבאה יש יורו ואנחנו מאוד רוצים לזכות גם בטורניר הזה. זה מאוד מאתגר אותי לזכות עם פריז לראשונה אי פעם בליגת האלופות. זה יכול להיות מאוד מיוחד".

על השאלה מי המודל לחיקוי שלו אמר: "קודם כל זידאן. יש לו הרבה קרדיט בכל מה שהשגתי עם הנבחרת. וכן יש גם את כריסטיאנו רונאלדו. הוא זכה בכל כך הרבה תארים ועדיין הוא ממשיך להיות ווינר גם אחרי הצלחה כזו. שניהם הותירו חותם על ההיסטוריה של המשחק וגם אני רוצה להטביע חותם בספרי ההיסטוריה".

אמבפה, שהספיק לשחק בליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד ללא קהל, סיפר על התחושה: "אוהדים הם חלק כל כך חשוב במשחק ולשחק בלעדיהם זה מוזר מאוד לשחקנים. אלו זמנים קשים, אבל שלומם של כולם מעל הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully