וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו מבוקש בפאוק סלוניקי ולודוגורץ

25.5.2020 / 20:18

דיווח: החלוץ הניגרי שמקווה להחלים ולשוב במהלך הפלייאוף העליון מעורר עניין גם בטורקיה. שביעות רצון מההכנה, טיבי כשיר להפועל חיפה

דוברות בית"ר ירושלים

בעוד צ'יקו אופואדו ממשיך לנסות ולהשתקם מהפציעה ובמכבי תל אביב מתלבטים האם להשאירו לעונה שלישית, החלוץ הניגרי מעורר עניין גם ברחבי אירופה. על פי דיווחים בתקשורת הטורקית, פאוק סלוניקי ולודוגורץ מביעות עניין באופואדו לעונה הבאה, כשגם מספר קבוצות טורקיות לוטשות עיניים לכיוונו.

הניגרי, יש לציין, שיחק בליגות הטורקיות מ-2012 ועד שהגיע לצהובים, בקיץ 2018. עד כה רשם 48 משחקי ליגה בשורות האלופה הישראלית וכבש 14 שערים. במהלך ה-0:3 על הפועל תל אביב בדרבי העונה, במשחק בו כבש ובישל, קרע החלוץ את השריר הארבע ראשי וסיים, לכאורה, את העונה. כעת, בשל פגרת הקורונה, ייתכן ויחלים בזמן כדי לסיים לצהובים לקראת סיום הפלייאוף העליון.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יישאר או יעזוב? אופואדו/דני מרון

במכבי תל אביב מרגישים שהם מגיעים בכושר טוב לחזרת הליגה בשבת הקרובה. הצהובים, שיארחו את הפועל חיפה בפתיחת הפלייאוף העליון, סיימו את משחקי האימון שלהם אתמול (ראשון) בניצחון 0:3 על בית"ר תל אביב בת ים ובסך הכל סיימה את שלושת משחקי האימון שלה עם מאה אחוזי הצלחה כאשר בכל משחק היא כובשת שלושה שערים ואתמול גם לא ספגה.

"ברור שלא שיחקנו נגד קבוצות פלייאוף עליון, אבל המשחקים היו טובים והייתה חלוקת דקות נכונה בין כולם. התחושה היא טובה, אבל פלייאוף בלי קהל זה משהו אחר ולכן צריך עוד לראות כיצד ניראה במוצאי שבת מול הפועל חיפה", אמר אמש שחקן בקבוצה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו עדיין תקוע בניגריה. אפשרות שימשיך לעונה שלישית

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב במהלך משחק ההכנה מול בית"ר תל אביב בת ים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מבינים את חשיבות המשחק מול הפועל חיפה מאחר שמיד אחריו יגיע המפגש מול מכבי חיפה. "אנחנו רוצים לבוא למשחק העונה עם פער שש הנקודות שיש עכשיו בטבלה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "ולכן חשוב מאוד שנפתח ברגל ימין מול הפועל חיפה, שגם ניצחה עד עכשיו בכל משחקי האימון שלה".

לרשותו של המאמן ולאדן איביץ' יעמוד איתן טיבי, שאתמול שיחק לראשונה ונראה כי החלים מפציעתו. איביץ' העדיף להשאיר אתמול את דניאל טננבאום מחוץ לשער וחילק את הדקות בין אנדראס יאניוטיס ועומר כץ. גם דן גלזר לא שותף במשחק כאשר בקבוצה ממול שיחקו שני אחיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully