וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו עדיין תקוע בניגריה. אפשרות שימשיך לעונה שלישית

18.5.2020 / 9:25

שדה התעופה בלאגוס עלול להיפתח רק ביוני, החלוץ מעוניין מאוד לשוב ארצה לאחר שהובהר לו כי חוזהו עשוי להיות מוארך. שביעות רצון מדור פרץ, איתן טיבי ישוב השבוע לאימונים מלאים

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

צ'יקו אופואדו לא מצליח לשוב לארץ מכיוון ששדה התעופה בלאגוס לא נפתח עדיין וטיסות בינלאומיות מניגריה לא ממריאות. חלוץ מכבי תל אביב המתין כל השבוע שעבר לפתיחת שדה התעופה, אך הממשלה לא נתנה את ההוראה לעשות זאת. כרגע מדברים בניגריה על פתיחת שדה התעופה רק בתחילת חודש יוני, אבל יחד עם זה מבהירים כי בכל יום יכולה להתקבל החלטה לפתוח את השדה בשל תחלואה מאוד נמוכה של קצת יותר מ-5,000 נדבקים בקורונה עד כה במדינה.

החלוץ מעוניין מאוד לשוב לישראל לאחר שהובהר לו על ידי מכבי תל אביב כי יש סיכוי טוב שהוא יזכה להארכת חוזה בתום שנתיים במועדון. לאחר שיחות עם גורמים בקבוצה הביע אופואדו את רצונו להמשיך בצהוב, ולאחר שנאמר לו כי במועדון שוקלים בחיוב את השארתו לעונה נוספת, הגביר את מאמציו לשוב לכושר מלא ודיווח שבריאותו איתנה והוא יכול לשוב ולעזור למכבי תל אביב במאבק על האליפות. הבעיה כאמור, היא בטיסות כרגע, אבל גם לאחר שאופואדו יצליח לשוב ארצה, הוא יצטרך להיכנס לבידוד של 14 ימים. במכבי תל אביב ינסו ודאי להיעזר במערך הבדיקות שכבר נעשו לשחקני הקבוצה על ידי בית החולים הדסה עין כרם כדי להוכיח שהחלוץ יכול לשוב לפעילות.

ולדאן איביץ' רוצה את אופואדו בסגל לפחות לחצי השני של הפלייאוף העליון, אם כי הוא קיבל שלשום הוכחה שניק בלקמן יכול לשמש כמחליף לאיתי שכטר. בלקמן, שמיעט לשחק העונה, כבש את השער השלישי מול הפועל רעננה במהלך כדורגל נאה והוא אמור לחלוק עם שכטר את דקות המשחק כשהליגה תחזור ב-30 במאי.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
העניין הדדי. אופואדו/דני מרון

בקבוצה יחזרו היום (שני) להתאמן אחרי יום מנוחה אמש. התחושה הכללית אחרי המחצית ששיחק שלשום דור פרץ היא שהשחקן מוכן לחזור לליגה. ביחד עם דן גלזר ואייל גולסה משוכנעים במכבי תל אביב שיש להם את חוליית מרכז השדה הטובה בליגה.

איתן טיבי מתוכנן לשוב מחרתיים לאימונים מלאים, אבל רק בשבוע הבא, לקראת חזרת הליגה, יחליטו במועדון אם הוא יכול לפתוח בהרכב במשחק מול הפועל חיפה או שיעדיפו שלא לסכנו אחרי שלא התאמן במשך תקופה ארוכה בצורה קבועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully