וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'ראיי גרנט חתם עד לסיום העונה

שחקן הפנים האמריקאי (31, 2.06) ששיחק בעבר בהפועל חולון והעונה זכה עם א.א.ק אתונה בגביע היווני, יחזק את הירוקים לצד אנדרו אנדרוז. ג'ף רוזן: "המנהיגות שלו מתאימה לנו בצורה מושלמת"

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר לאימונים בבדאלונה

מכבי חיפה החתימה היום (ראשון) את שחקן הפנים האמריקאי ג'ראיי גרנט, ששיחק בעונה הנוכחית במדי א.א.ק אתונה היוונית. גרנט הוא הזר השני שחותם במדי הקבוצה של דניאל סאואנה, לצד אנדרו אנדרוז, שיגיע מחר לארץ.

"ג'ראיי שחקן נהדר", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "המנהיגות והניסיון העשיר שלו ברמות הגבוהות מתאימים לנו בצורה מושלמת". "גרנט הוא שחקן מנוסה, המשחק באירופה כבר תקופה ארוכה. הוא שחקן לא אנוכי ואני חושב שהוא יכול לעזור לנו בדרכים רבות", אמר מאמן הירוקים, דניאל סאואנה.

ג'ראיי גראנט שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
כבר שיחק בליגה הישראלית. ג'ראיי גרנט במדי הפועל חולון ב-2013/ניב אהרונסון

גרנט בן ה-31 (2.06 מ') הוא אחיינו של הוראס גרנט, שחקן ה-NBA שהיה שותף לאליפויות של שיקגו בולס. ג'ראיי, בוגר אוניברסיטת קלמזון משנת 2011, החל את הקריירה המקצוענית שלו במדי סידני קינגס האוסטרלית. לאחר מכן עבר בברינדיזי האיטלקית והמשיך בקיץ 2013 להפועל חולון, אך אכזב ושוחרר. בהמשך שיחק בוונטספילס מלטביה, נפטונאס הליטאית בשתי קדנציות, ראבנה האיטלקית ושטרסבורג. בקיץ שעבר הגיע לא.א.ק אתונה, זכה עם הקבוצה בגביע היווני ורשם 7.5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully