וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת בייסבול משכירה את האצטדיון שלה דרך Airbnb

גם זו דרך להתמודד עם המשבר הכלכלי. האצטדיון של פנסקולה בלו וואהוז מוצע ב-1,500 דולר ללילה: "רוצים להיכנס לכלוב החבטות עם חברים, או לשחק באמצע המגרש ב-23:30 בלילה? אתם מוזמנים"

רויטרס

בווידאו: הסייף היפני שהפך לשליח אוכל

בקבוצת הבייסבול, פנסקולה בלו וואהוז, רשמו את אצטדיונם הביתי ב-Airbnb במטרה להשכיר אותו בתקופת הקורונה, בה לא מתקיימים אירועי ספורט. פנסקולה משחקת במיינור ליג ומשמשת כקבוצת הפיתוח של מינסוטה טווינס מה-MLB.

הבלו וואהוז רשמו את אדמירל פטרמן פילד באתר השכרת הדירות הפופולרי והם דורשים 1,500 דולר ללילה. באצטדיון יש חדר גדול עם 10 מיטות והשוכרים יוכלו להשתמש בכל המתקנים, כולל כלוב החבטות והמגרש עצמו. הכדורים, המחבטים, הקסדות - הכל יעמוד לרשות מי שישכור את האצטדיון. וגם: ארבע ספות עור במועדון השחקנים שנמצא באצטדיון, שתי טלוויזיות, שולחן פינג פונג ועוד.

אצטדיון בייסבול, פנסקולה, פלורידה. AP
אצטדיון אדמירל פטרמן פילד ברקע/AP

ב-Airbnb כתבו אנשי הקבוצה: "בפעם הראשונה אי פעם, אצטדיון בייסבול מקצועני עומד להשכרה ב-Airbnb, מה שנותן לאוהדים הזדמנות לחוות את חווית הבייסבול במלואה. רוצים להיכנס לכלוב החבטות עם חברים? אתם מוזמנים! רוצים להתמסר ב-23:30 בלילה באמצע המגרש? אתם מוזמנים! רוצים להתאמן בזמן שאתם שותים בירה עם חברים? אתם מוזמנים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully