וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב ענקים בפתיחת העונה ב-NFL: טום בריידי פוגש את דרו בריס

הקוורטרבק החדש של טמפה ביי ייסע ללואיזיאנה למפגש עם הקולגה הוותיק של ניו אורלינס. אפשרות: הסופרבול יידחה במספר חודשים לרגל המצב

עדיין לא ברור אם עונת ה-NFL תיפתח במועד, אבל אם כן, מצפה לנו קרב ענקים בין שניים מהקוורטרבקים הטובים בהיסטוריה. טום בריידי, במשחקו הראשון עם טמפה ביי באקנירס, ייסע ללואיזיאנה כדי להתארח אצל דרו בריס וניו אורלינס סיינטס ב-13 בספטמבר. העונה תיפתח שלושה ימים לפני כן, כשהאלופה קנזס סיטי צ'יפס תארח את יוסטון טקסאנס, במשחק שישחזר את מפגש הפלייאוף המשוגע ביניהן בינואר האחרון.

טום בריידי עם דרו בריס. GettyImages
83 שנים הם חולקים יחד, ואנחנו נקבל חתיכת הצגה. בריס ובריידי/GettyImages

הסיינטס, אגב, יהיו שותפים בשבוע שלאחר מכן בעוד משחק מרגש, כשיתארחו אצל הריידרס במשחק הבית הראשון שלהם בלאס וגאס אחרי שעברו מאוקלנד. את הלו"ז המלא ניתן לראות כאן.

בינתיים, על פי אדם שפטר מ-ESPN, ייתכן שהסופרבול יזוז מספר חודשים קדימה על מנת לאפשר לקבוצות להשלים את כל משחקיהן. כרגע קיים סיכוי סביר לכך שהעונה לא תיפתח במועד, ובמקרה כזה יוזז האירוע הגדול בחודשיים ואפילו יותר. האירוע אמור להתקיים בטמפה ביי ב-7 בפברואר. מוקדם יותר הודיע הקומישינר רוג'ר גודל לבעלי הקבוצות כי אין כוונה לקיים דיונים היפותטיים בנושא, אולם זה עשוי להיות הכרחי לאור המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully