וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מרדקוביץ' נקלע לחובות? "כשהמשכורות הגיעו באיחור, הוא שילם אותן מכיסו"

פרשיית ההתאבדות של אקס מכבי תל אביב: בסרביה טוענים שהמניע הוא כלכלי, מספרים על פזרנותו ורוחב ליבו, וחוששים לשלומו של בנו המוכשר שאמור היה לרשת אותו. בת זוגו בעדות מצמררת: "שמעתי ירייה, ואז ראיתי את הרגליים שלו"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסרביה חושדים: המניע להתאבדות של מילאן מרדקוביץ' היה חובות כספיים שצבר בתקופה האחרונה והסתיר מסביבתו הקרובה. החלוץ הסרבי, אקס מכבי תל אביב, הרוויח סכומים יפים במהלך הקריירה מרובת הנדודים שלו בה החליף לא פחות מ-20 קבוצות, אולם על פי דיווחים בסרביה סבל מבעיות כלכליות מאז הפרישה ב-2017, שהובילו אותו לדיכאון וגרמו לו להתחיל לצרוך אלכוהול בכמויות גדולות. לאחרונה, מעריכים בסרביה, חובותיו לבנק תפחו והוא לא הצליח לעמוד בתשלומים.

"היו לו בעיות פיננסיות. הוא הרוויח הרבה, אבל גם בזבז הרבה. גם הבעיות הכספיות השפיעו עליו", אישרה אמש בת זוגו בשמונת החודשים האחרונים, איבנה סטאניץ'. חבריו של מרדקוביץ' בסרביה הגדירו אותו אמש כ"בזבזן", ואחד מחבריו הקרובים, רדובאן פאנקוב מהכוכב האדום בלגרד (ששיחק עם מרדקוביץ' בוויבודינה הסרבית), העיד: "יכול להיות שהלב שלו היה רחב מדי. כששיחקנו יחד, המשכורות הגיעו הרבה פעמים באיחור. כשזה קרה, הוא תמיד דאג לשחקנים הצעירים ושילם להם מכיסו. היום אני מצטער שהעזתי לקחת ממנו כסף".

פאנקוב מספר ש"אין אף אחד שיכול להגיד מילה רעה על מרדקוביץ'. הוא תמיד חייך, תמיד עזר. תכננתי להזמין אותו לחתונה שלי בקרוב, אני בהלם טוטאלי".

מילאן מרדקוביץ' עם ראדובן פאנקוב. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"אני לא מעכל". ראדובן פאנקוב עם מרדקוביץ'/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

מרדקוביץ' ליווה באופן צמוד את בנו בן ה-15 אורוש, שנחשב לכישרון גדול על אף גילו הצעיר ואמור להירכש בקרוב על ידי הכוכב האדום בלגרד. בחשבון האינסטגרם שלו הוא הרבה לשתף תמונות שלו עם בנו וסרטונים עם מהלכים שלו. הקשר המיוחד בינו לבין בנו רק העצימו את הטרגדיה. "הוא הדבר הכי חשוב לי בעולם כולו", סיפר מרדקוביץ' בשנה שעברה.

גם מאמנו לשעבר דראגוליוב בקבלאץ המום, ובעיקר עצוב עבור בנו הצעיר של מרדקוביץ'. "הסתכלתי עכשיו על תמונות שלו עם הבן שלו, והתחלתי לבכות. באחת התמונות מילאן כתב לבנו, 'בחור יפה, תהנה מהחיים'. כנראה שהוא בעצמו לא נהנה מהם. אני רק יכול לקוות שזה לא יהרוס גם את החיים של הבן שלו".

מילאן מרדקוביץ' עם בנו אורוש. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"אפשר רק לקוות שהחיים של הבן שלו לא נהרסו". מרדקוביץ' עם בנו אורוש/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
הבניין בו התאבד מילאן מרדקוביץ'. מתוך התקשורת הסרבית, צילום מסך
הבניין בו התאבד מרדקוביץ' בליל שישי/צילום מסך, מתוך התקשורת הסרבית

מרדקוביץ' ירה בראשו בבלגרד באקדח שהביא עמו לדירה שבה התגורר עם בת זוגו, איבנה סטאניץ'. לטענתה, לשניים היו יחסים טובים, מלאי אהבה, ולהערכתה כדורגלן העבר בן ה-38 החליט להתאבד בגלל הדיכאון ממנו סבל. לתקשורת הסרבית, כשהיא עדיין נסערת, סטאניץ' סיפקה עדות מצמררת על אירועי השעות האחרונות בחייו.

עוד בוואלה!

אבי נמני נזכר: "מילאן מרדקוביץ' היה חלק מעונה מאוד מפתיעה שלנו"

לכתבה המלאה
מילאן מרדקוביץ' עם בת זוגו איוונה סטאניץ'. חשבון האינסטגרם של איוונה סטאניץ', אתר רשמי
לא הצליחה למנוע את זה. מרדקוביץ' ובת זוגו/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של איוונה סטאניץ'

"אני לא יודעת מה קורה איתי, לא ישנתי מאז יום שישי, לקחת כדורי הרגעה ואני עדיין לא מבינה מה קורה", אמרה סטאניץ', זמרת מקומית, שבעבר השתתפה בתוכנית ריאליטי, "למען האמת, היו לנו יחסים אידיאליים, הרבה אהבה, הכל היה טוב, אבל היו לו חורים שהוא לא הצליח למלא, הוא לא היה חזק מספיק. הוא אהב לשתות, ויחד עם בעיות הדיכאון שהיו לו, זו כנראה הסיבה שבגללה הוא עשה את זה.

"הוא אמר לי שהכל מצטבר לו ביחד, שנמאס לו מהכל, שנגמרה לו הקריירה. הוא לא הצליח להתמודד עם זה, כל החיים שלו היו כדורגל, ואז היה סגר ובידוד, והוא פשוט נפלט מהכל, וזה כנראה הטריד אותו יותר מהכל, אז הוא ניסה להתחיל לעבוד כמאמן, ולאחרונה כסוכן, אבל לפעמים אין עבודה, והמצב עוד יכול היה לשתפר, אבל הוא סבל מדיכאון וחרדות".

לדבריה, "כלפי חוץ הוא תמיד היה חייכן וחיובי, אבל הוא מהאנשים שלא יגידו מה עובר להם בראש, אבל אז כשהוא שותה הוא נפתח. אני חושבת שאם הוא לא היה שותה באותו היום, זה לא היה קורה. הוא אמר לי כמה פעמים שהוא שוקל להתאבד, ואני הייתי הפסיכולוגית שלו, היו לנו הרבה שיחות על החולשות שלו, אבל אז משהו בו נשבר, וזה קרה.

"היו לו בעיות פיננסיות. הוא הרוויח הרבה, אבל הוא גם בזבז הרבה. לדעתי גם הבעיות הכספיות השפיעו עליו.

"היינו ביחד נון סטופ. יום לפני ההתאבדות הוא שתה קצת יותר, והייתה לי הרגשה שמשהו יכול לקרות, אז ניסיתי להרגיע אותו וגררתי אותו למיטה. דיברנו כל היום, עד כמה שהיה אפשר, כי הוא לא היה במצב רוח. בערב הייתי אמורה ללכת להופעה, אבל ראיתי שהוא מחזיק לידו אקדח. התחננתי בפניו שיחזיר את האקדח לתיק, אבל הוא לא רצה. דיברתי אליו ברוגע וניסיתי לרכך אותו, ואז הוא אמר לי שאני יכולה ללכת להופעה ולתת לו לשתות, אבל אז הוא חזר לאקדח שלו.

"ביקשתי ממנו שיבוא איתי, והלכתי לאמבטיה כדי להתארגן, אבל אז יצאתי כדי לבדוק מה הוא עושה. מתישהו שמעתי שהוא דורך את האקדח, אבל לא הספקתי להגיד לו כלום, שמעתי יריית אקדח וראיתי את הרגליים שלו. קראתי לו כמה פעמים והוא לא הגיב, ופשוט יצאתי מהדירה בריצה וקראתי לחברים והזעקתי אמבולנס, והם קראו למשטרה.

"אהבתי אותו מאוד, הוא היה בן אדם כל כך טוב, זה קשה לי, זו אבידה נוראית. גם אבא ואמא שלו התרשמו מהאהבה שלנו, גם עבורם זה בלתי נתפס".

חלוץ מכבי תל אביב מיליאן מרדקוביץ'. עמי שומן
קריירה לא יציבה. מרדקוביץ' במדי מכבי ת"א/עמי שומן

מרדקוביץ' שיחק בעבר במכבי תל אביב. הוא שיחק בין היתר בגנט ורד בול זלצבורג לפני שהגיע למכבי תל אביב בעונת 2006/07, אותה סיים עם שבעה שערי ליגה ב-29 הופעות. בהמשך נדד ברחבי העולם, לפני שתלה את הנעליים ב-2017. ב-2011 קיבל זימון בכורה לנבחרת סרביה, אך נפצע ופספס את משחקי ההכנה אליהם זומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully