וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: ירי על ביתו של מוחמד אבו יונס, "הכדורים חלפו ליד בני". אב ובנו נעצרו

אירוע ירי שני על ביתו של יו"ר סכנין תוך שלושה שבועות: "זה אנשים שרוצים עבודה בפרויקט הבניה שלי". במשטרה טוענים: "הרקע כספי"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: אימון מכבי חיפה

בפעם השנייה תוך מספר שבועות, יריות נורו לעבר ביתו של יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס. בניגוד ללפני כשלושה שבועות, אז פגע הירי ברכבו, הפעם טוען היו"ר כי היריות חדרו לביתו וחלפו כמה סנטימטרים מבנו בן ה-14 שצפה בטלויזיה בסלון. "הבן שלי ישב בסלון והיה היחיד שער, הכדורים חלפו ממש לידו", אמר אבו יונס לוואלה! ספורט. "זה אנשים שרוצים עבודה בבניית בית החולים שאני בונה וחושבים שככה הם יקבלו את העבודה. אני מקווה שהמשטרה תעשה את עבודתה".

במשטרה הגיעו מיד לביתו של אבו יונס, וגם היא טוענת כי הירי אינו קשור לעיסוקיו של היו"ר בקבוצת הכדורגל. כך או כך, בסכנין חוששים שאין יהיה זה האירוע האחרון. "המשטרה חייבת לקחת את העניין בשיא הרצינות, לפני שיקרה אסון", אמר גורם במועדון. "אין ספק שהעניין מטריד מאוד את אבו יונס, אבל אנחנו כולנו מאחוריו".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
שוב לא שקט. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

במהלך החקירה נעצרו שני חשודים, אב ובנו (בני 22 ו-49 מסכנין) והובאו לתחנת המשטרה לחקירה. מחר (ראשון) יתקיים דיון בבית משפט השלום בעכו בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully