וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ליו סיים את דרכו בקבוצה ונפרד מהשחקנים באימון

22.5.2020 / 12:34

המגן הספרדי החליט לעבור את השיקום מהפציעה במולדתו ועזב אחרי ארבעה חודשים בכרמל. נטע לביא נפרד: "אתה ספורטאי אמיתי"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה חוזרת לאימונים

המגן הספרדי ליו עזב את מכבי חיפה. השחקן שהגיע בחלון ההעברות של ינואר, נפצע אחרי החזרה מפגרת הקורונה הכפוייה וסובל מקרע בשריר. הוא החליט לעבור את השיקום במולדתו וסיכם עם המועדון על עזיבה.

הספרדי בן ה-31 נפרד היום מחבריו לקבוצה באימון נפרד ושלח הודעה לכולם בה כתב: "חברים שלי. לחלקכם לא הספקתי לומר להתראות, אבל אני מאחל לכולכם בכל ליבי את הטוב ביותר. מי מכם שיבוא לספרד שידע שיש לו שם חבר ואני מקווה לראות אחד מכם משתלב בליגה הספרדית". הקפטן נטע לביא אמר לו: "אתה ספורטאי אמיתי". לשחקן חוזה עד סוף החודש והוא יקבל את השכר גם עבור התקופה שנותרה, אבל כמובן לא ישחק עם מכבי חיפה בפלייאוף העליון.

ליו הגיע לכרמל לקראת סוף ינואר, אבל שיחק 57 דקות בלבד, במשחק נגד הפועל כפר סבא. באמצע פברואר הוא נפצע, אבל עוד לפני כן לא שכנע מספיק כדי לקבל את חולצת ההרכב. הספרדי החלים מהפציעה במהלך פגרת הקורונה הכפוייה, אבל אחרי החזרה לאימונים נפצע שוב.

ליו שחקן מכבי חיפה לפני שגיא דרור שחקן הפועל כפר סבא. לילך וייס רוזנברג
ליו/לילך וייס רוזנברג

ליו הוא הזר השני שעוזב את מכבי חיפה במהלך העונה וקדם לו ז'אנדו פוקס, ששוחרר כבר בינואר. הירוקים נותרו עם חמישה זרים: צ'ארון שרי, יאניק וילדסחוט, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסברי ואיקוום אוטין. הניגרי היה אמור לעזוב בינואר כדי לפנות מקום למרטין האשק, אבל המו"מ עם הצ'כי עלה של שרטון והוא נשאר.

בעקבות החיסורים הרבים במשחק נגד הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף העליון, מרקו בלבול בודק אופציות שונות ומחר, במשחק האימון נגד הפועל אום אל פאחם, רז מאיר צפוי להיות מתורגל בקישור. בלבול יתרגל את מקסים פלקושצ'נקו כקשר אחורי כאשר מאיר וצ'ארון שרי ישחקו מלפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully