וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נייט וולטרס ומרכוס פוסטר על הכוונת של פנאתינייקוס לעונה הבאה

הגארדים של מכבי תל אביב והפועל חולון עשויים להצטרף לאלופת יוון בקיץ. מלקולם דילייני לטייריס רייס: "מציע לך לחתום בישראל"

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

אחרי שהוכרזה כאלופת יוון, פנאתינייקוס מתחילה לתכנן את העונה הבאה. שאלת שאלת היא עתידו של ניק קלאתיס, כמובן, אבל בכל מקרה נראה שהירוקים כבר הכינו חלופות למקרה שהרכז המצטיין יעזוב. שניים מהמועמדים לרשת אותו מוכרים היטב לחובבי הכדורסל הישראלי.

האחד הוא נייט וולטרס, שחקן מכבי תל אביב שצפוי לעזוב את הצהובים בקיץ אחרי שספג פציעה מסיימת עונה בכתף בחודש ינואר. הרכז בן ה-29 הפך לפני הפציעה לאחד מעמודי התווך של מכבי תל אביב והציג שילוב פורה ומעניין עם סקוטי ווילבקין, אבל על פי כל ההערכות הוא לא ימשיך בצהוב-כחול. העונה העמיד וולטרס ממוצעים של 7.5 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק ביורוליג.

נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ישתפו פעולה באתונה? וולטרס ופוסטר/לירון מולדובן

מועמד נוסף לעמדות הגארד הוא מרכוס פוסטר, שרשם עונת פריצה במדי הפועל חולון. הגארד שיחגוג בחודש הבא 25 העמיד ממוצעים של 20.2 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק, ומעורר עניין אצל כמה קבוצות ביבשת הישנה.

פאו אף סימנה מוקדם יותר שחקן נוסף מליגת העל - עמנואל טרי מהפועל ירושלים. על פי הדיווח, טרי נמצא גבוה ברשימת המועמדים להפוך לסנטר המחליף של הקבוצה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי נחתו, הגעתו של בריאנט נדחית

לכתבה המלאה

עוד בפנאתינייקוס: אחרי ההכרזה על סיום העונה ביוון, טייריס מייחל לחזרת עונת היורוליג כדי להימנע מפרישה מתסכלת מכדורסל בצל נגיף הקורונה. אמש הציע לו אקס ברצלונה מלקולם דילייני הצעה מעניינת: תחתום בישראל לחודש, וכך תסיים את הקריירה בנסיבות אחרות.

"אני לא רואה את היורוליג חוזרת. תחתום בישראל לחודש", כתב לו דילייני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully