וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי נחתו, הגעתו של בריאנט נדחית

21.5.2020 / 18:20

הגארדים של הצהובים יכנסו לשבועיים בידוד, ווילבקין: "בבקשה אל תאריכו את העונה, רוצה פגרה". בריאנט ששוהה לצד אשתו ההרה יצטרף ככל הנראה רק במהלך השבוע הבא, והוא יחמיץ חלק גדול מהאימונים. הכרעה לגבי עונת היורוליג: ביום שני הקרוב

האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

מכבי תל אביב עושה צעדים לקראת החזרה המלאה לאימונים כשהיום (חמישי) נחתו בישראל שחקני הקבוצה האמריקאים סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי שלא שוחחו עם התקשורת והמשיכו בדרכם לבידוד של שבועיים. במקביל ממשיכים שחקני הקבוצה שנמצאים בארץ להתאמן תחת עיניו של המאמן יאניס ספרופולוס שנמצא בארץ.

ווילבקין, כך נראה, כבר רוצה שההחלטות יתקבלו במהרה, והגיב היום בטוויטר לדיווח לפיו ייתכן שהליגה הישראלית תיפתח באיחור נוסף: "בנאדםםםם, אם זה לא משהו אחד, קורה משהו אחר... בבקשה אל תאריכו את העונה... הייתי די רוצה שתהיה לי פגרה, אם זאת לא בקשה מוגזמת".

טיילר דורסי, סקוטי ווילבקין, שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
שוב בארץ. ווילבקין ודורסי עם המסיכות/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

מי שלא ברור בשלב זה מתי יגיע לישראל הוא הגארד האמריקאי אלייז'ה בריאנט. הצהובים הודיעו לשחקן עוד בשבוע שעבר כי הם מעוניינים שישוב למשחקי הליגה, גם אם היורוליג לא תחודש, אך בשל עניינים אישיים הגעתו נדחית בשלב הזה. עם זאת, במכבי מאמינים כי העניין ייפתר בקרוב וכי בריאנט יגיע ארצה במהלך השבוע הבא.

עוד בוואלה!

מזכ"ל פיב"א טוען: מכבי תל אביב צריכה להעדיף את הליגה על פני היורוליג

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט מול שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
חזרתו נדחית. אלייז'ה בריאנט/ברני ארדוב

ראשי המועדון יטלו חלק ביום שני הקרוב בועידה הטלפונית של 11 ראשי קבוצות היורוליג שבסיומה יוחלט האם עונת היורוליג תחזור לפעילות במהלך חודש יולי, או שלא תשוב. בימים האחרונים השמועות סביב מה יהיה באותה שיחת ועידה מופצים ברחבי אירופה. על מנת להחזיר את עונת היורוליג יצטרכו שש קבוצות להצביע בעד החזרה, כשנכון לעכשיו הקבוצות היחידות שראשיהם הביעו התנגדות לחזרת המפעל הן צסק"א מוסקבה ובאסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully