וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל פיב"א טוען: מכבי תל אביב צריכה להעדיף את הליגה על פני היורוליג

אנדראס זאקליס במסר לקבוצות ששוקלות לוותר על הליגות המקומיות אם עונת היורוליג תחודש: "כולן חייבות להציב את הליגות המקומיות בעדיפות עליונה"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה של מלאגה

לא רק בישראל קוראים למכבי תל אביב להשתתף בליגת העל, עם או בלי קשר לעונת היורוליג שעשויה להיות מוכרעת במקביל. אמש (שני) התראיין מזכ"ל פיב"א אנדראס זאקליס לתקשורת הרוסית והבהיר שעמדתו היא שהצהובים צריכים להציב את הליגה המקומית בעדיפות עליונה.

"פיב"א היתה מנוע הצמיחה של הקבוצות הבכירות ביבשת במשך שנים ארוכות. הארגון עזר להן להתקדם ולגדול במדינות שלהן, והושיט יד בכל פעם שהן הזדקקו לעזרה. בהתחשב בכך, מצופה מהקבוצות לכבד את המסגרות, האיגודים והליגות המקומיות. הן אלה שצריכות להיות בעדיפות הראשונה", אמר זאקליס. יש לציין שבין פיב"א ליורוליג שוררת מתיחות רבה בשנים האחרונות. ליגת האלופות, המפעל האירופי שפועל תחת המטרייה של פיב"א, הודיע כי יקיים את טורניר סוף העונה בחודש ספטמבר, בין היתר כדי לאפשר לקבוצות המשתתפות לסיים את העונה בליגה המקומית.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
ליגת העל מעל הכל? שמעון מזרחי/דני מרון

כזכור, מכבי תל אביב הודיעה בשבוע שעבר, אחרי שקבוצות ליגת העל הצביעו בעד חזרה למגרשים העונה, שתעדיף את היורוליג אם וכאשר תיווצר התנגשות בין שתי הליגות. אמש הציעו הצהובים פיתרון שנוי במחלוקת, כולל ביטול סדרות הפלייאוף והפסקה באמצע העונה שתאפשר להם להשתתף בטורניר סיום העונה של היורוליג, אם יהיה כזה.

כך או כך, מכבי תל אביב היא לא קבוצת היורוליג היחידה שנקטה בעמדה הזו. על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, מרבית הנציגות הספרדיות במפעל - כולל ריאל מדריד וברצלונה - יעדיפו אף הן את היורוליג על פני הליגה הספרדית, שמתוכננת להיפתח מחדש בחודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully