וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה ביוון בוטלה: פנאתינייקוס הוכתרה לאלופה, אריס ופאוק סלוניקי ניצלו

21.5.2020 / 21:31

לצד חזרת הכדורגל, ליגת הכדורסל בוטלה והירידות הוקפאו. פאו השלימה רצף של 25 שנים עם תואר אחד לפחות. נפתחה דלת בפני אולימפיאקוס לחזור לליגה הראשונה

אתר רשמי

על אף שיוון נמצאת במצב דומה לישראל בתהליך ההתאוששות ממגיפת הקורונה, ולמרות חזרתה של ליגת הכדורגל במדינה, ליגת הכדורסל הסתיימה ובוטלה הערב (חמישי) באופן רשמי.

בישיבה שקיימו נציגי קבוצות הוחלט להכריז על מוליכות הטבלה, פנאתינייקוס, כאלופה. בכך שמרה פאו על רצף של 25 עונות, החל מ-1996, שבכל אחת מהן זכתה בתואר אחד לפחות.

אלא שההתרחשויות הדרמטיות יותר נגעו לתחתית. שתי האימפריות לשעבר, אריס סלוניקי ופאוק סלוניקי, דורגו בשני המקומות האחרונים בטבלה וניצלו מירידה לליגת המשנה בחסות הקורונה.

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
בשעה טובה. קלאתיס/GettyImages

ראשי הענף חששו ממצב שבו שלוש קבוצות בעלות קהל אוהדים גדול לא ישחקו בליגה הראשונה, לאור העובדה שגם אולימפיאקוס נמצאת גם כך בליגת המשנה, והשאירו את מספר המשתתפות לעונה הבאה פתוח, כשהוא ינוע בין 14 ל-16.

בכך נפתחה הדלת בפני אולימפיאקוס לחזור לליגה הראשונה, למרות שהיא לא מדורגת במקום המוליך לעלייה. גורלם של האדומים מפיראוס ייחרץ במהלך הקיץ בהתאם להסדרים הפוליטיים הפנים ארגוניים בינה לבין ההתאחדות היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully