וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחבור לקיירי ודוראנט? "ברוקלין בודקת אפשרות לצרף את בראדלי ביל"

בבניו יורק מדווחים שבנטס מנסים לבנות "סופר טים" ומחפשים טרייד עבור הסקורר של וושינגטון (30.5 נק' למשחק). דינווידי יעשה את הדרך ההפוכה?

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

שיתוף הפעולה העתידי בין קיירי אירווינג לקווין דוראנט בברוקלין, יהפוך את הקבוצה הזו באופן טבעי למועמדת בכירה לאליפות. אלא שמסתבר שבמועדון ממש לא מסתפקים מזה ורוצים למשוך סופרסטאר נוסף שבניגוד לשניים האחרים, עדיין לא זכה בטבעת אליפות וגם כנראה לא יעשה זאת אם יישאר בקבוצתו הנוכחית.

העיתונאי סטפן בונדי מדווח שהקבוצה פעילה מאחורי הקלעים ומחפשת דרך להחתים את בראדלי ביל, הכוכב הגדול של וושינגטון. ביל חתם בשנה שעברה על חוזה לשנתיים תמורת 72 מיליון דולר והחוזה השמן שכנע אותו להישאר למרות שהוא משחק בקבוצה לא ממש תחרותית. כדי לצרף את ביל, ברוקלין תצטרך להשוות את שכרו כשביל צפוי להרוויח בעונה הבאה כ-29 מיליון דולר.

בראדלי ביל שחקן וושינגטון. GettyImages
הוא דווקא מעדיף להישאר בוושינגטון. בראדלי ביל/GettyImages

כמובן שכדי לעשות זאת הנטס יצטרכו להקריב שחקנים והנכסים המשמעותיים שלהם מלבד קיירי ודוראנט הם ספנסר דינווידי (11.5 מיליון דולר), כריס לאוורט (16.2 מיליון דולר) וג'ארט אלן (3.9 מיליון דולר).

ביל, 26, רשם עונת שיא לפני הפסקת הקורונה והעמיד ממוצעים מרשימים של 30.5 נקודות למשחק (שני בליגה) ו-6.1 אסיסטים ב-46 אחוז מהשדה. הוא לא נבחר לאולסטאר למרות שהוא הקלע המוביל במזרח והוא טען שהסיבה לכך היא חוסר ההצלחה של הקבוצה שלו למרות שלדעת רבים מדובר באחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה.

אלא שלמרות שהקבוצה שלו ממש לא מצליחה להוות פקטור בליגה, ביל הצהיר במרץ שהוא ישמח לפרוש במדי הוויזארדס ולא נראה שהוא ינסה לכפות טרייד כפי שעשו לפניו קוואי לאונרד, אנתוני דייויס וג'ימי באטלר. "אני שונא שינויים, אם זה יקרה אז זה יקרה", אמר ביל ל-ESPN במרץ, "אבל אם אני יכול לשלוט בזה, אני אסיים את הקריירה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully