וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה להכניס קהל לחצי גמר הגביע, "למען בריאות הציבור"

21.5.2020 / 13:45

האדומים טוענים כי אוהדים עלולים להתקהל מחוץ לאצטדיון בנתניה, ועל כן מוטב "לאפשר כניסת קהל, ולו בכמות המינימלית". לניר לקס ועידן כהן הוצע לשחק את חודש יוני ללא שכר

צילום: דוברות הפועל תל אביב

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) על שיחות שערכה עם השחקנים שמסיימים את חוזיהם בסוף החודש הקרוב, לפני שעונת 2019/20 תגיע לסיומה. במועדון הצליחו להגיע לסיכום עם עומר דמארי, פליפה רודריגס, מרווין פרסמן, איעד אבו עביד ודני גרופר, שהסכימו למתווה שהוצע להם וימשיכו עד תום הפלייאוף העליון.

עם ניר לקס ועידן כהן לא הצליחו האדומים להגיע לסיכום, ועל כן הם עלולים שלא להמשיך במועדון. על כהן יש לאדומים אופציה לעונה נוספת ואילו לקס מסיים חוזה. להבדיל מהשחקנים האחרים, לשניים הללו הוצע לשחק את יוני ללא שכר, כאשר לאחרים הוצע שכר במתווה מקוצץ (50 אחוז), מה שאולי מלמד כי האדומים מנסים להראות לשניים את הדרך החוצה. בכל מקרה, הנושא עבר לסוכנים של השניים, אדם קידן ומאיר ריפמן, וייתכן כי עד לסוף החודש השניים כן יגיעו להבנות על קבלת שכר מקוצץ בחודש יוני.

מדובר, כאמור, בשחקנים שמסיימים חוזה בסוף חודש מאי ואין להם חוזה לעונה הבאה. עם השחקנים שכן מחזיקים בחוזה ל-2020/21 כבר סוכם במועדון על שכר של 50 אחוז בחודש יוני. השיחות השונות נמשכות כבר מספר שבועות, כשחקן שלא יסכם עד ה-31 במאי לא ישחק בפלייאוף העליון, ואולי גם יעזוב את המועדון. בהפועל תל אביב לא פוסלים את האפשרות שכל אחד מהשחקנים שמסיימים חוזה ימשיכו גם בעונה הבאה, אך בשלב זה לא רוצים להתחייב כלכלית.

שחקני הפועל תל אביב, איאד אבו עביד, עומר דמארי. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
יש סיכום. דמארי ואבו עביד/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב שיגרו היום מכתב להתאחדות לכדורגל, ובו ביקשו לקיים את חצאי גמר גביע המדינה בהתתשפות קהל: "בעקבות ההקלות החדשות והנחיות משרד הבריאות אשר מאפשרות פתיחת מסעדות, אולמות אירועים ואף תיאטראות ובתי קולנוע בקרוב, נבקש מהגורמים הרלוונטיים לגבש תכנית שתאפשר כניסת קהל - ולו בכמות המינימלית ביותר, במהלך חגיגת חצי גמר הגביע. נציין שהשיקולים והחששות ברורים למועדון, אך בהיעדר תכנית אופציונאלית שניתן לאשר/לגנוז, לבטח לא תתאפשר כניסת קהל במשחקים אלה, גם בתפוסה חלקית.

"לאחר שראינו במספר משחקי אימון חסרי חשיבות כי אוהדינו המסורים מגיעים בהמוניהם לתמוך בקבוצתם האהובה, עולה החשש כי במידה ולא תתאפשר כניסת קהל במעמד זה, אליו לא העפלנו מזה כ-8 שנים, תהיה התקהלות גדולה יותר מחוץ לאצטדיון בנתניה - סיטואציה שכל הגורמים רוצים כמובן להימנע ממנה, גם למען בריאות הציבור. המועדון רואה באוהדיו חלק בלתי נפרד מהגעת הקבוצה לשלבים המתקדמים בגביע וההעפלה לפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך. נודה על כל סיוע שיאפשר לאוהדינו להגיע ולתמוך בקבוצה במשחק חצי הגמר, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully