וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון חושף: התאמנתי להיות שחקן פוטבול, אני עובד על סרט חדש לנטפליקס

התשובה לג'ורדן: ג'יימס נזכר איך כמעט חתם על חוזה ב-NFL במהלך שביתת ה-NBA ב-2011, מציג את סרט הכדורסל שהוא מפיק בכיכובו של אדם סנדלר, וטוען - "אני ומייקל היינו יכולים להיות התאמה מושלמת"

צילום מסך

בווידאו: תחרות החיובים של ה-NBA

לאורך כל שידור הסדרה "הריקוד האחרון" צפו דיונים מחודשים על מיקומו ההיסטורי של לברון ג'יימס לצד מייקל ג'ורדן, וכעת קינג ג'יימס חושף: אני ומייקל יותר דומים ממה שאתם חושבים.

לברון סיפר הלילה (בין שני לשלישי) בריאיון לפלטפורמת התקשורת Uniterrupted שבבעלותו שבמהלך שביתת ה-NBA בקיץ 2011, הוא כמעט הפך לשחקן פוטבול ועשה הסבת מקצוע באמצע הקריירה, כמו ג'ורדן שעבר לבייסבול. "עבדתי במשך כמה חודשים כדי להפוך לוייד רסיבר. אני והמאמן האישי שלי עשינו אימונים ממש קשים, והתחילו לי כל מיני מחשבות על מקומי בענף. חלמתי לשחק פוטבול, אבל אף פעם לא הייתי לי את ההזדמנות להגשים את החלום כי הקדשתי את חיי לכדורסל מהתיכון".

ג'יימס, ששיחק בצעירותו כוייד רסיבר בתיכונים עד שבשלב מסוים החליט להתמקד אך ורק בכדורסל, אפילו קיבל הצעה ראשונית מבעלי דאלאס קאובויס ג'רי ג'ונס - כך על פי שותפו העסקי של לברון מאבריק קרטר, שאף הוא התראיין אמש. מאמן הקליפרס דוק ריברס טען השבוע ש"אם לברון היה משחק פוטבול, הוא היה הופך לאחד הגדולים בענף בכל הזמנים, אולי לגדול ביותר".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. AP
שחקן פוטבול מבוזבז? לברון/AP

אמש, בעקבות פרקי הסיום בסדרה, התעקש לברון שהוא לא משווה את עצמו לג'ורדן, למרות שחברו ללייקרס ג'ארד דאדלי חשף ש"לברון מאמין שהוא הכדורסל הטוב בכל הזמנים".

לפחות כלפי חוץ, לברון דווקא מציג את עצמו כמי שיכול היה להיות הסיידקיק המושלם ליד ג'ורדן. "באופן אישי, בדרך שבה אני משחק את המשחק, כשהקבוצה נמצאת מעל הכל, אני מרגיש שהיתרונות שלי היו מתאימים בצורה מושלמת לצד מייק", אמר לברון, שהודה שעקב באדיקות אחרי הסדרה. "מייק רוצח, והיכולת שלו לקלוע כמו שהוא קלע הייתה משתלבת נהדר עם יכולות המסירה, קריאת המשחק והבנת המשחק שלי".

לטענתו, "אני רואה איזה דברים סקוטי פיפן עשה לצד מייק, ומרגיש שאני והוא היינו יכולים לקחת את זה לרמה אחרת. פיפן היה אחד השחקנים האהובים עליי כשגדלתי, אבל איתי בתור פוינט פורוורד במקומו, ליד מייקל, זה כבר היה ברמה אחרת לגמרי".

סקוטי פיפן, מייקל ג'ורדן, שיקגו בולס. AP
מה היה קורה אם לברון היה מחליף את פיפן?/AP

לברון אף חשף אמש, אולי בתגובה להצלחת הסדרה על ג'ורדן, שהוא מפיק בימים אלה סרט כדורסל חדש ל"נטפליקס" בו הוא עשוי להשתתף. הסרט בכיכובו של אדם סנדלר וייקרא Hustle יגולל את סיפורו של סקאוט NBA מזדקן שנפלט מהליגה, ומחפש לחזור אליה בכל דרך אפשרית. בסופו של דבר הוא מאתר כישרון על שאף אחד לא מכיר באירופה, ומנסה לשווק אותו ל-NBA בתקווה שזה יחזיר אותו לשם.

כך או כך, למרות שג'יימס טוען שהוא למעשה דומה יותר לג'ורדן ממה שנהוג לחשוב, הוא גם מדגיש את השונה ביניהם. כך, למשל, כשנשאל אמש על היחס של ג'ורדן לחבריו מהקבוצה שגבל לעיתים בבריונות, הדגיש ג'יימס ש"אני אוהב שהחברים לקבוצה מאתגרים אותי. כששיחקתי במיאמי, דוויין וייד היה בא אליי באימונים ואומר לי, 'בוא נראה אותך מולי'. גם טיירון לו אתגר אותי מאוד כשהייתי בקליבלנד. הוא היה אומר לי', קדימה ברון, למה אתה מחכה?' אלה דברים שראו גם אצל ג'ורדן, באופן קצת שונה. אני באמת מאמין שהייתה בינינו התאמה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully