וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי ודר חושף: כך הצלתי את הקריירה של דניס רודמן ועזרתי לו להפוך לאגדה

סולן "פרל ג'אם" מספר על היחסים המיוחדים עם "התולעת", ובארה"ב נזכרים איך עזר לו להתמודד עם "הנכות הרגשית" ממנה סבל בימי הבולס. דייויד רובינסון דווקא קוטל אותו: "היתה לו השפעה הרסנית על סן אנטוניו"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

בווידאו: הטריילר ל"הריקוד האחרון"

הפרקים האחרונים של "הריקוד האחרון" ישודרו הלילה (בין ראשון לשני) בארצות הברית (וכמה שעות אחר כך ייפתחו לצפייה בישראל), מה שממשיך את פרץ הנוסטלגיה ב-NBA. לצד הדיונים האינסופיים על גדולתו של מייקל ג'ורדן, נמשכים גם הסיפורים של אישיותו המיוחדת של גיבור המשנה של הסדרה דניס רודמן.

אדי ודר, סולן להקת "פרל ג'אם" ומי שהפך לימים לחבר קרוב של רודמן, סיפר לפודקאסט של ביל סימונס על יחסיו הקרובים עם "התולעת", וטען שהשיחות ביניהם נתנו לרודמן את האיזון שהיה זקוק לו כדי לפרוח בבולס, אחרי שנים ארוכות שבהן לא הצליח לברוח מתדמית הטראבלמייקר.

"באמצע שנות ה-90 הפכנו להיות חברים קרובים-קרובים. זו היתה חברות עמוקה, היינו חברי נפש", סיפר ודר, ונזכר בעוד סיפור פרוע של רודמן, כשטס בספונטניות מסיאטל ללאס וגאס יום לפני משחק של הבולס נגד הסופרסוניקס. מטרת הטיסה: צפייה משותפת במופע של להקת ג'יינז אדיקשן.

"דניס הגיע לסיאטל ובילינו יחד. פתאום המאבטח שלו מוציא שלושה כרטיסי טיסה מהכיס ודניס אומר, 'ג'יינז אדיקשן מופיעים הערב בווגאס'. אמרתי לו, 'אלוהים אדירים, עכשיו שש בערב ואנחנו בסיאטל'. הוא ענה - 'נגיע לשם עד תשע. המופע לא יתחיל לפני תשע וחצי".

דניס רודמן לצד אדי ודר. צילומים: גטיאימג'ס, מערכת וואלה! NEWS
יחסים מיוחדים. אדי ודר ודניס רודמן/מערכת וואלה! NEWS, צילומים: גטיאימג'ס

פיל ג'קסון, שנהג לשחרר את החבל עם רודמן מפעם לפעם, אישר את הטיסה בתנאי שרודמן יחזור עוד באותו הלילה לסיאטל. וכך היה. "אנחנו רצים כמו משוגעים יחד בשדה התעופה, והאנשים מפנים לנו את הדרך. הגענו לווגאס בזמן והתיישבנו לצד הבמה. דניס מסתכל עליי ואומר לי, 'זה מרגיע, נכון?' הסיפור הזה די מתמצת את רודמן".

הסיפור של ודר החזיר את ESPN לריאיון שקיים פיל ג'קסון ב-1998, בו סיפר איך ודר עזר לשמור על רודמן יציב. באותו ריאיון הגדיר המאמן את רודמן כ"נכה רגשית".

"אנשים חושבים שאני צריך להיות יותר קשוח איתו, אבל הם בורים לחלוטין. כולנו מכירים את דניס. אם אתם לא מבינים שדניס נכה רגשית, מה אני עוד יכול לומר?", הסביר ה"זן מאסטר" בזמנו.

ג'קסון טען ש"למדתי פסיכולוגיה באוניברסיטה ואני יודע לאבחן אנשים. עם אנשים כמו רודמן, ככל שתחנך אותו יותר, זה רק יהפוך את המצב לגרוע יותר. לדניס יש בעיות קשב וריכוז, הוא שונה. אתה חייב לקבל אותו כמו שהוא ולומר לו, 'תן לי את ה-100 שלך על המגרש'".

ג'קסון אף התייחס באותו ריאיון ליחסים בין רודמן לאדי ודר, ואמר ש"הבילויים המשותפים איתו עוזרים מאוד לדניס. הוא יוצא איתו למסיבות והם מבלים יחד עד מאוחר, אבל האמת היא שהיו כמה מקרים שהוא שכנע אותו לחזור לאימונים ולמשחקים. הוא מצליח להתחבר לדניס כמו שאף אחד אחר בקבוצה לא מצליח, כי הוא פרפורמר וגם דניס כזה".

רודמן עולה להופיע עם פרל ג'אם (מבלי שקיבל הזמנה, אגב)

לפני שרודמן מצא את הגורם המאזן בדמותו של ודר, הוא היה פרוע למדי. דייויד רובינסון, ששיחק עם רודמן בסן אנטוניו לפני שעבר לשיקגו, אמר אמש (שבת) בפודקאסט Bulls Talk שלרודמן היתה השפעה "הרסנית" על חדר ההלבשה של הספרס בזמנו.

"דניס בחור מסובך. בגלל הרקע שהוא בא ממנו, הוא לא תמיד יודע איך לבטא את עצמו. קל לאהוב אותו, כי יש לו לב טוב. הוא רוצה לשחק חזק, הוא רוצה לעשות את הדברים בצורה נכונה, אבל ככל שזה נוגע למרקם הקבוצתי, הוא היה לא פחות מהרסני. לא יכולת לעשות שום דבר כדי להוציא אותו מאיזור הנוחות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully