וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי תל אביב במכתב לקבוצה: "לא הוגן לדרוש שנשחק בנסיבות האלה"

17.5.2020 / 12:03

אחד מהשחקנים האמריקנים של הצהובים פנה במסר מודאג לקראת חידוש העונה: "רוצים שנהיה אסירים בבתים. זה הזוי, יש פה חוסר אחריות"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה של מלאגה

לא מעט שחקנים בחרו שלא לחזור לליגת העל מסיבות כלכליות ובריאותיות, והיום (ראשון) פורסם באתר האיטלקי "ספורטנדו" מכתב של אחד משחקני מכבי תל אביב שמיועד לראשי הקבוצה וראשי מנהלת הליגה, ובו הוא מביע חששות לגבי החזרה לפעילות של הליגה.

"זה מעודד שמספר המקרים יורדים בישראל, אבל הוירוס עדיין נוכח במדינה, והוא מעמיד אותנו ואת המשפחות שלנו בסיכון", כותב השחקן, "לשחק כדורסל זה לא לשמור על ריחוק חברתי. הסיכוי להדבק עדיין קיים. הפרוטוקול שנדרש מהשחקנים הוא מגוחך, לדעתי. מצד אחד שחקנים אמורים ללכת רק לעבודה מה-1 ביוני ועד ה-31 ביולי, הם לא יכולים ללכת למכולת, לא יכולים להתאמן מחוץ למקום העבודה. הם כמו בכלא בתוך הבית שלהם, ומשוחררים רק כדי ללכת לעבודה. איזה מין חיים אלו? האם זה באמת מסוכן מספיק שאסור לנו ללכת לקנות במכולת, אז למה אנחנו משחקים כדורסל?".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. דני מרון
מודאגים. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

טענות נוספות שעלו הן מה יקרה במידה אם שחקן אכן יידבק, האם כל העונה תתבטל או שהמשחקים יידחו, "אסור לי ללחוץ ידיים לשחקן היריב, אבל אני יכול לשמור עליו, לחסום ולקחת ריבאונד, אבל אסור ללחוץ ידיים. אם יש סיכוי של 1 אחוז שלחיצת הידיים מסוכנת, זה לא מגוחך לחזור לשחק כדורסל?".

טענה נוספת היא על סכנת הפציעות, "לשחק בלוח זמנים כל כך קשה, זה מסוכן מאוד. במכתב של פרופסור פרנצ'סט קוזולין הוא טוען שהזמן שצריך להתאמן כדי להמנע מפציעות אחרי בידוד הוא מחנה אימון של שישה עד שמונה שבועות, הרבה יותר ממחנה האימון של 19 הימים שליגת ווינר מארגנת".

במנהלת הליגה, שם נחשפו למכתב רק על ידי התקשורת, הסבירו כי כל ההוראות אושרו על ידי משרד הבריאות וכי: "הם מכבדים כל שחקן כדורסל שלא ירצה לחזור לשחק. הקבוצות יוודאו כי פרוטוקול הבריאות יישמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully