וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר רביעי חוזר: גם עמנואל טרי יסיים את העונה עם הפועל ירושלים

16.5.2020 / 20:47

האדומים מצליחים לשמור על כוחם, ושחקן הפנים יצטרף לג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין וסולימאן בריימו שסיכמו על שובם לישראל. במועדון ממתינים לתשובתם של ג'ון הולנד וטיישון תומאס

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתאמן תחת שגרת הקורונה במלאגה

עונת המלפפונים המזורזת, לקראת חידוש משחקי ליגת העל בחודש הבא, עוברת בהצלחה רבה על הפועל ירושלים. מחזיקת גביע המדינה הודיעה הערב (שבת) על חזרתו של זר רביעי - עמנואל טרי, שהספיק להופיע במדיה רק פעמיים, וכעת יוכל לסגור את המעגל שפתח לפני התפרצות מגיפת הקורונה.

טרי מצטרף בכך לג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון וסולימאן בריימו, שכבר סיכמו על חזרתם, וכעת ממתינה הקבוצה לתשובתם של שני שחקנים נוספים - הפורוורדים ג'ון הולנד וטיישון תומאס. את עיקר המאמצים מרכזת ההנהלה בשניים הללו, בעוד ההערכה לפי שעה היא ששלווין מאק לא ישוב (בדומה לטרנט לוקט).

עמנואל טרי סלפי. באדיבות המצולם, מערכת וואלה!
בא לסגור את המעגל שפתח. עמנואל טרי בדירתו בירושלים, בזמן הקורונה/מערכת וואלה!, באדיבות המצולם

טרי היה הזר האחרון שהצטרף לאדומים, רגע לפני שלבי הנוקאאוט בליגת האלופות, והיה גם האחרון להישאר בישראל אחרי השבתת הספורט. הוא עזב את הארץ בחזרה לארה"ב רק לפני שבועיים וחצי, ובינתיים החל לרכז עניין בכמה קבוצות יורוליג לקראת העונה הבאה.

"הספקתי לחיות בעיר הזאת רק שבועיים וחצי, לראות קצת אתרים, וזהו. כשהגעתי לישראל, הווירוס כבר החל להתפשט בעולם, אבל לא דמיינתי שנגיע למצב כזה. בדיוק שוחחתי על זה השבוע עם אמא שלי, וגם היא לא זוכרת סיטואציה דומה בחייה", סיפר בריאיון לוואלה! ספורט במהלך תקופת הסגר.

בנוגע לעונה הבאה, טרי לא פיזר אשליות. "לכל אחד יש את השאיפות שלו, ורבים יקבלו הצעות מקבוצות אחרות. אני חייב להודות שגם אני פתוח להצעות. זו הייתה העונה הראשונה שלי באירופה, הוכחתי שאני יכול להתמודד ולהשתלב, ואני אעשה מה שיהיה הכי טוב לי מבחינה מקצועית ומבחינה כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully