וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטלת הפגרה של מרסלו ביילסה: ניתוח כל המצבים הנייחים בליגות הבכירות

המאמן האקסצנטרי הנחית על עוזריו בלידס משימה מאתגרת במיוחד בזמן השבתת הענף: צפייה בכל הבעיטות החופשיות השנה באנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה וצרפת - במטרה להפוך ל"קבוצת המצבים הנייחים הטובה בעולם"

רויטרס

בווידאו: שחקני באיירן מינכן מתאמנים

אם חשבתם ששחקני ומאמני הכדורגל העולמי יושבים רגל על רגל בזמן הפגרה, תופתעו לשמוע שחלקם עסוק במיוחד בימים אלה. זה נכון בעיקר ביחס לצוות האימון של לידס, שקיבל ממרסלו ביילסה שיעורי בית מאתגרים במיוחד: צפייה בכל המצבים הנייחים העונה בפרמיירליג, הצ'מפיונשיפ, הליגה הספרדית, הגרמנית, האיטלקית והצרפתית - מה שלטענת המאמן האקסצנטרי יוכל להפוך את לידס ל"קבוצת המצבים הנייחים הטובה בעולם".

על פי "האתלטיק", המאמן הארגנטינאי שנודע בשיטותיו הייחודיות מתכוון להשתמש בידע שיצברו עוזריו במהלך הפגרה כדי ללמוד ולנתח מה הם האיזורים הכי מסוכנים בבעיטות חופשיות מכל מיני זוויות ומיקומים על המגרש. לטענת אנשי לידס, ההיגיון מאחורי המטלה המקורית היא ש"אי אפשר לייצר יתרון פיזי לקבוצה בזמן הקורונה, אבל כן אפשר לייצר יתרון טקטי".

מאמן לידס יונייטד מרסלו ביילסה. GettyImages
עבודת נמלים. מרסלו ביילסה/GettyImages

ביילסה בן ה-64 הוא חובב מושבע של אנליטיקה וסטטיסטיקות בכדורגל. הוא העיד על עצמו בעבר כמי שמנתח כדורגל "בצורה אובססיבית", ונוהג לערוך לעיתים קרובות סרטוני וידאו על כל שחקן בקבוצה. מאז הצטרף ללידס ביוני 2018, השיטות הייחודיות שלו זכו לסיקור צמוד מהתקשורת האנגלית. למרבה המזל הן גם הוכיחו את עצמן: לפגרה יצאה לידס כשהיא מוליכה את טבלת הצ'מפיונשיפ עם 71 נקודות ב-37 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully