וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: יובנטוס פנתה לצ'לסי, רוצה לרכוש את ז'ורז'יניו ואמרסון

הגברת הזקנה מכינה חלופות למקרה שעסקת החליפין בין פיאניץ' לארתור לא תצא לפועל. מיכאילוביץ' חשף: זלאטן יחתום בבולוניה או בהאמרבי

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת החזרה לבונדסליגה

* על פי "טוטוספורט", יובנטוס פנתה לצ'לסי לגבי האפשרות לרכוש את ז'ורז'יניו ואמרסון פאלמיירי. השניים מוערכים מאוד על ידי מאמנם לשעבר מאוריציו סארי, שמנסה לאחד איתם כוחות. הגברת הזקנה לא שוללת את האפשרות לעסקת חליפין בין ז'ורז'יניו ומיראלם פיאניץ', אבל עדיין מציבה בעדיפות ראשונה את ארתור מברצלונה. אם הקשר הברזילאי ימשיך להתעקש לא לעזוב את קאמפ נואו, העסקה עם צ'לסי עשויה לצאת לפועל.

* מאמן בולוניה סינישה מיכאילוביץ' חשף: זלאטן איברהימוביץ' יחתום אצלנו או שיעבור לעונת פרישה בשבדיה. "הוא התקשר לפני כמה ימים כדי להתייעץ, ואמר שבטוח שלא ימשיך במילאן. יש לו שתי אופציות בלבד - בולוניה או האמרבי".


* על פי "אס", פריס סן ז'רמן ופ.ס.ז' מביעות עניין באשרף חכימי. המגן הימני שמושאל מריאל מדריד לדורטמונד לא מוערך במיוחד על ידי זינדין זידאן, וספק אם יחזור לסנטיאגו ברנבאו.

* על פי "מונדו דפורטיבו", נלסון סמדו מסכים לעבור מברצלונה ליובנטוס במסגרת עסקת מיראלם פיאניץ'. זה אמור להיות צעד משמעותי בדרך להשלמת העסקה, אחרי שארתור סירב באופן נחרץ לעזוב את בארסה כחלק מהעסקה.

* אתלטיקו מדריד חוזרת לאופציית ארקדיוש מיליק. החלוץ הפולני נמצא במשא ומתן להארכת חוזהו בנאפולי, אולם סוכנו חשף שהקולצ'ונרוס היא "קבוצת חלומותיו".

* בתקשורת הקולומביאנית מדווחים שחאמס רודריגס שחקנה של ריאל מדריד, דוחף את סוכנו לרקום עסקה להעברתו לאתלטיקו מדריד שמעוניינת בו. הקולומביאני ערך רק ארבע הופעות בהרכב הבלאנקוס העונה והוא מעוניין להישאר במדריד כדי לשחק אצל דייגו סימאונה.

* בגרמניה מדווחים שר.ב לייפציג סיכמה עם רומא על רכישתו של פטריק שיק תמורת 25 מיליון יורו בקיץ. שיק שיחק העונה כמושאל וכבש שבעה שערי ליגה ב-15 משחקי בונדסליגה.

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר סיטי מתכננת להציע לגבריאל ז'סוס חוזה חדש במסגרתו הוא ירוויח 120 אלף ליש"ט בשבוע. זאת על רקע החיזורים של יובנטוס אחרי חלוץ נבחרת ברזיל בן ה-23.

* בארסנל כבר מחפשים מחליף לפייר אמריק אובמיאנג שצפוי לעזוב בקיץ ועל פי הדיווחים התותחנים סימנו את לוקה יוביץ', החלוץ הסרבי שנחל עונת בכורה מאכזבת מאוד מריאל מדריד, אליה הוא הגיע מפרנקפורט תמורת 60 מיליון יורו. על פי הדיווחים גם מילאן מעוניינת בשחקן ועשויה להציע עבורו 45 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully