וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עזוז הודיע על פרישה: "ללבוש כתום הרגיש הכי טבעי בעולם"

הקפטן, ששיחק במועדון מאז גיל 7, תולה את הנעליים וישמש כעוזרו של אלישע לוי וכמאמן קבוצת הנערים: "אף פעם לא דמיינתי שאלבש חולצה בצבע אחר". בני יהודה הודיעה שתפריש את החולצה עם המספר 17, אברמוב: "הוא היה מעבר לשחקן"

קפטן בני יהודה איציק עזוז. יותם רונן
הסמל אומר שלום. עזוז/יותם רונן

תם עידן בבני יהודה: הקפטן בן ה-34 איציק עזוז הודיע היום (חמישי) רשמית על פרישה מכדורגל, אחרי קריירה בת 18 שנה במדים הזהובים שכללה זכיות בשני גביעים. עזוז עבר מספר פציעות לא פשוטות בשנים האחרונות מהן התקשה להתאושש, ולכן קיבל את ההחלטה לתלות את הנעליים. הוא ימונה לעוזרו של אלישע לוי בקבוצה הבוגרת וכמו כן ידריך את קבוצת נערים א' של המועדון.

בפתח מסיבת העיתונאים, הודיעו הזהובים כי החולצה עם הספרה 17, אותה לבש, תופרש ואף שחקן אחר לא ילבש אותה "כל עוד ברק אברמוב יישאר במועדון".

"הרגע הזה הגיע, אחרי כמעט 18 שנים בקבוצה הבוגרת אני מודיע על פרישה", אמר הקפטן, במסיבת עיתונאים אמוציונלית. "אני לא פורש מהכדורגל, הוא היה ותמיד יהיה חלק מהחיים שלי. זו היתה החלטה קשה מאוד, הגוף מאותת לי שהגעתי לקצה גבול היכולת. בכל פעם שניסיתי לחזור ולא הצלחתי זה שבר אותי עוד פעם, וזה קרה 4-5 פעמים בעונה. כנראה שזה הסוף והגוף אומר די. בימים האחרונים כולם מדברים על זה שמגיל 7 אני משחק באותו מועדון. להגיד לכם את האמת, בשבילי זה היה הדבר הכי טבעי בעולם. אני זוכר את עצמי כילד, מגיע למשחקים בשכונה, שמח בניצחונות ועצוב בהפסדים. ללבוש את החולצה הכתומה תמיד הקנה לי את ההרגשה שהלב שלי במקום הנכון. אף פעם לא דמיינתי שאלבש חולצה בצבע אחר.

"שתי הזכיות בגביע המדינה כקפטן היו הדובדבן על הקצפת. אני גאה בהישגים שהגעתי אליהם, להישאר באותו מועדון כל כך הרבה שנים זה כנראה שייך לדור שכבר לא קיים. אין לי מילים לבטא מה אני מרגיש כלפי המועדון הזה. תודה לכדורגל, למשחק הקסום הזה שבזכותו אני פה. אני כבר מתגעגע כשחקן, אבל מלא התרגשות וציפייה לקראת מה שמחכה לי בדרך. המשחק הרשמי האחרון שלי היה גמר הגביע, אז אפשר להגיד שאני פורש בשיא".

קפטן בני יהודה איציק עזוז. יותם רונן
רגע מרגש. עזוז/יותם רונן

הבעלים ברק אברמוב אמר: "איציק הוא מעבר לשחקן בבני יהודה. כשחקן הוא היה הברומטר בין הקבוצה, השחקנים והמועדון. בכל פעם שהיו חילוקי דעות או אי-הבנה, הוא בא ובי דיבר איתי או עם המנכ"ל וסידר את הדברים בשקט, ברוגע, כמו שפועלים במשפחה. לכן היה לנו חשוב שהוא יהיה חלק מהמערכת של הקבוצה הבוגרת. הוא היה במועדון אחד מגיל 7 עד גיל 34, כמעט אין לזה תקדים בעולם. מאז אלי אוחנה אני לא זוכר שחקן ששיחק את כל הקריירה שלו בקבוצה אחת. היו לו הזדמנויות לעזוב ולהרוויח יותר כסף והוא לא עשה את זה. אנחנו נפרדים ממנו כשחקן, אבל לא נפרדים ממנו בבני יהודה אלא ממשיכים לשיתוף פעולה פורה וארוך".

עזוז, בוגר מחלקת הנוער של בני יהודה, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בנובמבר 2002, ומאז לא עזב לעולם. בסך הכל רשם עזוז 356 הופעות במדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully