וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: הליגה האוסטרית חוזרת ב-2 ביוני, הצ'מפיונשיפ תקדים את הפרמיירליג?

וגם: שוער יובנטוס לשעבר טען ש"הקורונה היא סתם שפעת", שחקני אלצ'ה החרימו את האימון ובאיטליה יש מי שטוען: "אפשר לשחק עם קהל"

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

כדורגל

* הליגה האוסטרית חוזרת. ראשי הבונדסליגה הודיעו שתאריך החזרה הוא ה-2 ביוני ויו"ר המנהלת, כריסטיאן אבנבאואר אמר: "זה צעד גדול עבורנו, חשוב מאוד שהכדור יתחיל להתגלגל על כר הדשא".

* ליגת המשנה באנגליה תחזור לפני הפרמיירליג? על פי דיווח ב-ESPN, בזמן שראשי הליגה הבכירה עדיין מחפשים את הדרך לחדש את העונה ( 20 המאמנים ו-20 הקפטנים של הקבוצות בניסיון למצוא מתווה לחזרה לאימונים), בקומות התחתונות יש התקדמות. הצ'מפיונשיפ עשויה לחזור לפעילות ב-6 ביוני, בעוד העונות בליג 1 (השלישית) וליג 2 (הרביעית) יסתיימו ויעברו ישר לפלייאוף העלייה. לכל הקבוצות בליגת המשנה נותרו תשעה משחקים, כשבמקום הראשון עם יתרון שבע נקודות ניצבת לידס, שרוצה לחזור לפרמיירליג אחרי 16 שנות היעדרות.

* גם יותר מ-30 אלף מתים באיטליה לא משכנעים את סטפנו טאקוני. שוער העבר, ששיחק תשע שנים ביובנטוס ורשם גם שבע הופעות במדי נבחרת איטליה בין השנים 1987 ל-1991, טען בריאיון רדיופוני לרגל יום הולדתו ה-62: "מבחינתי, הקורונה היא רק עוד שפעת. כשאומרים לי במסיבת עיתונאים שהיו אלפי מתים, אני רוצה לדעת כמה מהם באמת מתו בגלל הנגיף. אי אפשר לשים את כולם יחד. אני מצפה שיחדשו את הליגה, ושזה יהיה עם קהל".

* שחקני אלצ'ה לא הופיעו לאימון היום, לאחר שבמועדון אילצו אותם לקיצוץ של 30 אחוז משכרם. השחקנים דורשים משכורת מלאה, אם עליהם לסכן את בריאותם ולשוב לאימונים ולאחר מכן גם למשחקים.

* בספרד טוענים שברצלונה לא תפצה את אוהדיה ותחזיר כסף לבעלי המנויים על משחקי הבית אותם לא יפקדו העונה (אם וכאשר הליגה תחודש). לברצלונה יש 85 אלף מנויים, ששילמו 150-1,250 יורו עבור התענוג.

* באנגליה טוענים שראש העיר של לונדון, סאדיק קאן, מתנגד לחזרת הכדורגל בחודש הבא. "הוא רוצה מאוד שהכדורגל יחזור והוא אוהד של ליברפול", אמר דוברו, "אבל הוא חושב שמוקדם מדי לדבר על חידוש העונה. זה יכול לקרות רק כשיהיה בטיחותי לעשות כך, חשוב לא להגביר את הלחץ על רשויות הבריאות".

* על פי דיווחים בדרום אמריקה, מרטין קאסרס הוא אחד מאותם שחקני פיורנטינה שנדבקו בקורונה. הוויולה הודיעו על שלושה נדבקים חדשים לפני מספר ימים, אך שמותיהם טרם פורסמו.

* מאמן רומא ולאציו לשעבר זדנק זמאן טוען: "כדורגל הוא בשביל האנשים, אין טעם לקיים אותו ללא קהל. אני מתגעגע לכדורגל ואצפה במשחקים אם הם יתחדשו, אבל אני באמת מקווה שלא". המאמן בן ה-73 אף הביע התנגדותו להחלטה לאפשר לקבוצות לבצע חמישה חילופים במשחק: "זה יהיה לא הוגן, כי אם שיחקת 20 מחזורים עם שלושה חילופים, אי אפשר לשנות את החוקים באמצע. זה יעניק יתרון לקבוצות עם סגלים גדולים".

* בפיפ"א החליטו לדחות את טקס פרסי מצטייני העונה, שאמור היה להיערך בספטמבר במילאנו. עדיין לא ברור האם הפרסים האישיים יחולקו, והדברים נכונים גם לגבי פרסי כדור הזהב והטקס המסורתי של אופ"א, שעתיד להיערך במונאקו בסוף אוגוסט.

* בתקשורת האיטלקים ציטטו היום וירולוג שטען כי דווקא אפשר לערוך משחקי כדורגל עם קהל: "את נהלי הבידוד החברתי קל יותר להכיל באצטדיון כדורגל מאשר באולם אופרה. אם פותחים מחדש את התיאטרון, אני לא מבין מדוע לא לאפשר משחקי כדורגל באוויר החופשי".

כוכבי כדורגל בטקס המצטיינים של פיפ"א. GettyImages
הפרסים יחכו/GettyImages

כדורסל

* קובנה היא אחת המועמדות לארח את טורניר סיום העונה של היורוליג, אם אכן יהיה כזה. היום הודיעו במדינה כי ניתן יהיה לארח בה אירועי ספורט החל מה-30 במאי.

* לראשונה מאז פגרת הקורונה, חזרה קבוצת הכדורסל של ברצלונה לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully