וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בספרד: המכתב שחושף - דויד אגנסו חשוד במתן שוחד וסחיטה באיומים

חלוץ בית"ר לשעבר, שמשמש כיו"ר ארגון השחקנים בספרד, מואשם שניסה להשיג במרמה מסמכים על ארגון מתחרה. למרות התיעוד המצולם, אגנסו מכחיש

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים חוזרת לאימונים

סערה בכדורגל הספרדי. דויד אגנסו, יו"ר ארגון השחקנים ומי שזכור לחובבי הכדורגל הישראלי כחלוץ בית"ר ירושלים ב-2006, מואשם במתן שוחד וסחיטה באיומים. מסמך שהודלף ל"מארקה" על ידי אנטוניו סאיס צ'אקה, אחד מותיקי הארגון שמנהל את הליגות הנמוכות בספרד, חושף כיצד אגנסו שילם 3,000 יורו במזומן לפקיד ציבורי, על מנת שיעניק לו גישה למסמכים חסויים בניגוד לחוק על ארגון שחקנים חדש שקם בספרד בניגוד להסכמתו.

המסמך, בו מפורטות פעולותיו האסורות של אגנסו, חושף כיצד פנייתו של אגנסו לצ'אקה על מנת שיעביר לו את המסמכים הפכה ל"סחיטה רגשית ופיזית" אחרי שהאחרון סירב להסכים לבקשתו הפלילית. אגנסו מואשם בכך שאיים על צ'אקה בפיטורים אם לא יבצע את בקשותיו, והכריח אותו להקליט סרטון שבו הוא מביע בו תמיכה. "לקח בין שעתיים לשלוש כדי לצלם סרטון של דקה אחת. רק כשהוא היה מרוצה, הוא שחרר אותי לדרכי. הייתי נתון לסחיטה רגשית ופיזית", כתב צ'אקה במכתב שהופנה ל-12 מחברי הוועד המנהל של הארגון.

משמאל: כדורגלן העבר דויד אגנסו. GettyImages
האשמות חמורות. אגנסו, משמאל/GettyImages

למרות המכתב והתיעוד המצולם שהגיעו לידי "מארקה", אגנסו מכחיש את ההאשמות. "לא עברתי על החוק בשום אופן. אלו האשמות כוזבות", מסר בתגובה קצרה.

אגנסו, תוצר מחלקת הנוער של ריאל מדריד, פרש מכדורגל בשנת 2015 ופצח בקריירה פוליטית. בתור שחקן לבש את מדי ריאל מדריד, אספניול, ויאדוליד, לבנטה, ראסינג סנטאנדר, אלאבס וראיו ויקאנו, ורשם שתי גיחות מחוץ לספרד באריס סלוניקי ובבית"ר ירושלים, בה שיחק במשך חצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully