וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סלימאן אזברגה התפטר מבני לוד, מכבי פתח תקוה חזרה להתאמן על רקע המחלוקות

11.5.2020 / 13:53

המאמן הודיע על עזיבה עוד לפני שהספיק לנהל משחק אחד, בשל תנאי הבידוד הבעייתיים. לוזון העביר מסמך הוצאת מחל"ת, השחקנים מתכוונים כרגע להתאמן רק עד סוף החודש ודורשים תשלום מלא גם על יוני

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים עורכת אימון ראשון עם מגע מלא

עוד לפני שהספיק לנהל משחק אחד בקדנציה החדשה שלו, הודיע סלימאן אזברגה על התפטרות מבני לוד, בשל תנאי הבידוד הבעייתיים. לפני פגרת הקורונה שעצרה את העונה, היתה מדורגת בני לוד במקום ה-14 בטבלה עם 25 נקודות - שלוש מעל הפועל עפולה שמתחת לקו האדום. אזברגה מונה לתפקיד לפני פרוץ הקורונה ובעקבות המשבר והבידוד הנדרש מאנשי הכדורגל, הוא הבהיר לאנשי המועדון כי לא יוכל להפקיר את עסקיו ולכן הוא מתפטר מתפקידו.

כזכור, חלק מקבוצות הליגה הלאומית הביעו חשש רב מהחזרה לפעילות. "אם נחזיר את השחקנים ובסוף לא תהיה ליגה נהיה מחוייבים לשלם להם מבלי לקבל הכנסות וזה יגרום לפחות לחמש קבוצות להתפרק", הסביר גורם בלאומית.

מאמן הפועל אשקלון מוטי איוניר. דוברות הפועל אשקלון, אתר רשמי
בחזרה לשגרה. איוניר והשחקנים/אתר רשמי, דוברות הפועל אשקלון

עוד בליגה הלאומית

הפועל אשקלון שבה היום לאימונים, לראשונה מאז הפגרה הכפויה. במכבי פתח תקוה העביר אבי לוזון לשחקנים מסמך הוצאה מחל"ת ולאחריו שבו השחקנים לאימונים, בשלב זה עד ה-31 במאי, בהתאם לחוזיהם. בנוגע לחודש יוני, אין הסכם בין הצדדים ומבחינת השחקנים הם מתאמנים רק עד סוף החודש הקרוב כדי לא להפר הסכם. בשלב זה השחקנים דורשים שכר מלא עבור חודש יוני ונראה כי הסאגה בין הצדדים רחוקה מסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully