וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה דורשים את כל משכורת יוני, בנס ציונה קרובים להבנות

10.5.2020 / 13:15

אבי לוזון מוכן לשלם שכר מקוצץ עבר חודש נוסף, השחקנים לא מסכימים בשלב זה: "הוציאו אותנו לחל"ת וצריך להשלים את זה". בנס ציונה סוכם מתווה לקיצוץ

מתוך הטוויטר של ברצלונה

במכבי פתח תקוה עדיין רחוקים מלהגיע להבנות עם השחקנים בנוגע להסכם שכר עד לתום העונה. בשלב הראשון אבי לוזון סירב לשמוע על האפשרות כי ישלם לשחקניו מעבר לחודש מאי אך כעת גורמים במועדון כבר מדברים על תשלום שכר עבור חודש יוני, אך מקוצץ. השחקנים מסרבים בשלב זה ודורשים לקבל את חודש יוני במלואו.

שחקן בקבוצה אמר היום: "הוציאו אותנו לחל"ת ולכן צריכים להשלים לנו את זה, מאוד פשוט. רוב השחקנים כאן מרוויחים 10-15 אלף ש"ח, מה יש לתת להם שכר מקוצץ ביוני? לא מרוויחים כאן כמו במכבי תל אביב או מכבי חיפה, אין מאיפה לקצץ כמעט. וזה מעבר לכסף, זה גם לא הוגן, הוציאו אותנו לחל"ת אז צריכים להיות הוגנים ולשלם את יוני מלא". היום בערב השחקנים יגיעו למתחם, אך שוב, לא צפויים להתאמן ללא הסכם.

אבי לוזון האיש החזק במועדון מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
עדיין רחוקים מסיכום. אבי לוזון/ברני ארדוב

בנס ציונה העניינים כבר הרבה יותר קרובים לסיכום. בעזרת אירגון השחקנים הצדדים קרובים לחתימה כי יקבלו שכר גם עבור חודש יוני אך יקצצו במאי וביוני, כאשר שכר מאי ישולם מה-1 לחודש על אף החזרה המאוחרת לאימונים. המתוה הוא כדלקמן:

עד 10,000 ש"ח שכר- 7% קיצוץ, עד 15 אלף ש"ח שכר- 10.5% קיצוץ, עד 20 אלף ש"ח שכר- 15% קיצוץ, עד 30 אלף ש"ח שכר- 26% קיצוץ, עד 40 אלף ש"ח שכר- 46% קיצוץ. בנוגע לזרים של הקבוצה, במועדון מנסים להנחיתם במהלך השבוע הקרוב בארץ. עד מחר יידעו במועדון אם יצליח להנחית את כולם אך מעריכים שיצליחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully