וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן אמר "אי אפשר לפתח כדורסל מול נס ציונה", ועורר סערה

11.5.2020 / 13:51

בנס ציונה כעסו על דברי אחד מבעלי מכבי תל אביב: "לשחק עם עשרה זרים באירופה לא מקדם את הכדורסל הישראל". פדרמן שוחח עם יו"ר נס ציונה והבהיר שלא התכוון לפגוע בקבוצה. הפועל תל אביב הביעה תמיכה בכתומים

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

כעס גדול בעירוני נס ציונה בעקבות הראיון שקיים אמש (ראשון) בעלי מכבי תל אביב דיוויד פדרמן ובו השתמש בשם הקבוצה כשדיבר על המשבר הנוכחי בין מכבי תל אביב למנהלת הליגה.

פדרמן אמר במהלך הראיון בערוץ הספורט כי: "אני מאחל לעוד 4-5 ישראליות לשחק באירופה ולהביא הרבה כבוד לישראל. מי שחושב שאפשר לפתח כדורסל מול נס ציונה או עם כל הכבוד קבוצות שנתמכות על ידי עיריות, אז צריך להבין שלא ככה מפתחים כדורסל, אלא על ידי השתתפות באירופה מול קבוצה כמו ריאל מדריד, ברצלונה ואולי מול רמה יותר נמוכה".

הכתומים, ששיחקו בשנתיים האחרונות במפעל היורופקאפ, הגיבו בהודעה רשמית כועסת במיוחד: "נרצה להסב את תשומת ליבו של מר פדרמן לכך שמועדון הכדורסל עירוני נס ציונה הוא מועדון ישראלי צעיר וגאה, הצומח בקצב יום יומי. ב-15 שנים בלבד מאז היווסדו הצליח לתקוע יתד בליגת העל, להשתתף במסגרת אירופית, ולפתח מחלקת נוער של מעל 1,400 ילדים - אחת מהגדולות בארץ. לב ליבו של המועדון הוא בשחקן הישראלי, במאמן הישראלי ובהמשכיות ויציבות במערכת - דברים שעד העונה שעברה מכבי תל אביב לקתה בהם. עירוני נס ציונה נותנת במה לשחקנים ישראלים בכל המסגרות בהם היא משתתפת, ומאתגרת את מכבי תל אביב בכל משחק בו היא משחקת מולה - ואף גוברת עליה. לשחק עם שישה זרים בליגה ועשרה באירופה לא תומך בכדורסל הישראלי. לאיים לעזוב את הליגה או להקים סגל ב' משני עבורה לא תומך בכדורסל הישראלי".

רביב לימונד, עירוני נס ציונה, מול טיילר דורסי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"עירוני נס ציונה, בניגוד למכבי תל אביב, לא תוותר על ליגת העל". לימונד מול דורסי/קובי אליהו

עוד נכתב בהודעה כי: "כמו כן, יו"ר המועדון יניב מזרחי היה ממובילי המאבק להשבת הליגה הישראלית עוד העונה, ועמל על כך ימים כלילות - למרות עתיד כלכלי בעייתי עבור המועדון בעקבות משבר הקורונה, ולמען הכדורסל בארץ. אנו מצפים ממר פדרמן שיתעסק במועדון שלו, ובמסגרת בה הוא יחליט להשתתף. עירוני נס ציונה, בניגוד למכבי תל אביב, לא תוותר על ליגת העל".

יו"ר המועדון יניב מזרחי הוסיף: "ברור לי התסכול של מכבי תל אביב מהסיטואציה, אבל לא ברור לי למה הם רוצים להשאיר מאחוריהם אדמה חרוכה ולפגוע בקבוצות ליגה שמקדמות את הכדורסל לא פחות מהם. קבוצות עם מחלקות נוער, לא פחות מפוארת מהם, עם 1,400 ילדים, שמשקיעים את כל חייהם למען הכדורסל הישראלי, ואמירות כאלה לא מוסיפות להם שום דבר. ברור שאני פגוע, אני משקיע שלושת רבעי מהחיים שלי בכדורסל, והוא יגיד לי שאנחנו לא מקדמים את הכדורסל הישראלי?"

בשעות הצהריים פרסמו פדרמן ומזרחי הודעת פיוס משותפת אחרי שערכו שיחת ועידה יחד עם עדלי מרכוס, בה נכתב: "פדרמן ציין כי היה אמוציונלי בדבריו אמש וכי לא הייתה לו כוונה לפגוע באף אחד. פדרמן הוסיף כי הוא מעריך את עירוני נס ציונה ואת העבודה שנעשית במועדון, וכמו כן את העובדה שהקבוצה הולכת קדימה ומשחקת באירופה".

עוד בוואלה!

שמעון מזרחי: "אם היורוליג תחזור, לא נופיע למשחקי הליגה"

לכתבה המלאה

מי שכמובן הביעה תמיכה בנס ציונה היא הפועל תל אביב, יריבתה של מכבי תל אביב, שבחשבון הטוויטר הרשמי שלה צייצה היום "Je suis ness ziona", כמסר תומך בקבוצות הקטנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully