וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס נגיף הקורונה: הקבוצה הכי גרועה בגרמניה ניצלה מירידה

עם מינוס שש נקודות והפרש שערים 141:8 נויסטרנד סומנה כנושרת בטוחה לליגה השביעית. עד שהגיעו ההתפרצות והקפאת הירידות

חשבון הטוויטר הרשמי של מילאן

בווידאו: מילאן מתאמנת

נגיף הקורונה פגע כמעט בכל תחום וכמובן גם בספורט, אבל תמיד יש מי שמרוויח. ובגרמניה זו הייתה קבוצת SG נויסטרנד מצפון המדינה.

נויסטרנד הוקמה במהירות במאי 2019 האחרון כתוצאה של איחוד בין שני מועדונים שחדלו להתקיים הלכה למעשה. היא תפסה את מקומו של אחד מהמועדונים הללו בליגה השישית, במחוז שלזוויג-הולשטיין (אחת מ-16 המדינות שמרכיבות את גרמניה) והדברים לא ממש הלכו בצורה חלקה.

כדי להירשם לליגה השישית, נויסטרנד הייתה צריכה לסחוב גם חלק מטעויות העבר של המועדון שהיא תפסה את מקומו והיא פתחה את העונה עם מינוס שלוש נקודות. בהמשך עברה על התקנות והורדו לה שלוש נקודות נוספות, כך שהיא התייצבה על מינוס שש. על הדשא זה נראה רע יותר. הרבה יותר.

כדורי רגל. Alex Grimm, GettyImages
כדורי רגל/GettyImages, Alex Grimm

במחזור הראשון העונה, נויסטרנד הובסה 13:2 על ידי דורנברייט ובמשחק הבית הראשון שלה, ארבעה ימים לאחר מכן, הובסה 6:0 על ידי פנסדורף לעיני 200 צופים. בהמשך הגיעו תבוסות 15:0, 12:1, פעמיים 10:0 ועוד. הדרך לליגה השביעית הייתה בטוחה - עד שהגיע נגיף הקורונה.

ההחלטות בנוגע לליגה החמישית ומטה נתונות בידי ההתאחדויות לכדורגל המקומיות וביום שבת החליטה ההתאחדות של שלזוויג-הולשטיין שהליגה לא תחודש בשל התפרצות הנגיף ושהירידות מוקפאות. כך, עם מאזן של 19 הפסדים מ-19 משחקים והפרש שערים 141:8, נויסטרנד הבטיחה את הישארותה בליגה וגם הגיעה עד לכותרות של "בילד". נס של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully