וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-UFC חזרה עם אלוף זמני, הפסד היסטורי, והזמנה חדשה לחביב נורמגומדוב

למרות הביקורות (ובתמיכתו של טראמפ), האירוע הדחוי נערך ללא קהל בפלורידה. ג'סטין גייג'י הנחיל לטוני פרגוסון הפסד ראשון מאז 2012, ושלח מסר לשליט של הענף.

רויטרס

בווידאו: חגיגות הניצחון של חביב נורמגומדוב על קונור מקגרגור

למרות הביקורות, בזמן שהספורט העולמי מושבת כמעט כליל, ה-UFC חזרה הלילה (בין שבת לראשון) בגדול, עם האירוע הראשון מבין שלושה שמתוכננים להתקיים השבוע בג'קסונוויל, פלורידה, ללא קהל. עוד לפני שהקרבות החלו, דונלד טראמפ שיגר ברכה מצולמת ל-UFC ושיבח את נשיאה דיינה וייט, על "אומץ הלב" שבו נקטו כדי להחזיר את הענף בימי הקורונה. "חשוב שהם חזרו, וחשוב להחזיר את הספורט לפעילות. בואו נשחק. נדאג לריחוק החברתי ולכל שאר הדברים שצריך, אבל אנחנו זקוקים ורוצים את הספורט בחזרה".

האירוע הראשון סיפק את הסחורה, והגיע לשיאו בקרב האחרון בו ג'סטין גייג'י האמריקני הנחיל לטוני פרגוסון הפייבוריט הפסד ראשון אחרי רצף של 12 קרבות - שיא במשקל הקל - שנמשך מאז 2012. גייג'י, שהחליף את חביב נורמגומדוב שנמנע מלהתייצב לקרב המדובר נגד פרגוסון, הוכתר לאלוף הזמני של קטגוריית המשקל ולאחר מכן הזמין לקרב את חביב.

לוחם ה-UFC טוני פרגוסון. GettyImages
הפסד נדיר. טוני פרגוסון/GettyImages
לוחם ה-UFC ג'סטין גייג'י. GettyImages
האלוף הזמני. ג'סטין גייג'י/GettyImages

"זה האתגר שאני הכי רוצה לקחת על עצמי עכשיו. חביב לוחם ענק, אני מחכה לפגוש אותו", אמר בסיום. חביב הגיב אחרי הקרב וצייץ: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully