וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל כפר סבא סירבו להתאמן: "דורשים מתווה הוגן לחזרה"

10.5.2020 / 7:09

השחקנים עדיין לא הגיעו להסכמות עם שום, שמונה מהם דורשים התחייבות להשלמת השכר שלא הגיע מביטוח לאומי. צעקות בין מנכ"ל הקבוצה למשה מישאלוב

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוזרת לאימונים

עדיין לא שקט בהפועל כפר סבא. לאחר ששלשום נראה היה כי ההנהלה והשחקנים קרובים להבנות ולחזרה לאימונים, אמש (שבת) סירבו שחקני הקבוצה להתאמן עד שימולאו התנאים אותם הם דורשים. עוד לפני האימון שוחחו נציגי השחקנים עם משה מישאלוב ואירגון השחקנים וכשהגיעו למתחם הם סירבו להתאמן, כאשר היו להם מספר דרישות.

הדרישה הראשונה הייתה טופס הוצאה מחל"ת לכולם באופן מיידי לפני שחוזרים להתאמן. מעבר לכך, ישנם שמונה שחקנים שעדיין לא קיבלו כסף מביטוח לאומי והם רצו שהמועדון יתחייב שאם לא הסכום לא יועבר לחשבונם בימים הקרובים, המועדון ישלים להם את השכר. לגבי הקיצוץ לשחקנים, לאחר שיחות של קרוב לשעתיים של הבעלים יצחק שום ואחריו המאמן עמיר תורג'מן עם השחקנים, מה שעומד על הפרק הוא קיצוץ מדורג של 40% בחודשים מאי ויוני לשחקנים שמרוויחים מעל 10 אלף שקל וקיצוץ של 20% לאלה שמרוויחים פחות.

עמיר תורג'מן, טברטקו קאלה, אימון הפועל כפר סבא. קובי אליהו
שוב לא שקט. עמיר תורג'מן באימון כפר סבא/קובי אליהו

במהלך השיחה נראה שום מאוכזב מהשחקנים וניסה להסביר לבעלי המשכורות הנמוכות כי לא הפגיעה שלהם תסתכם בלא יותר מ-1,000 שקל בחודש. השחקנים שהתאחדו סירבו ואמרו: "לא מרוויחים כאן יותר מדי, צריכים להיות ביחד כדי שכולם יהיו מרוצים ממה שייסגר, שיהיה הוגן".

תוך כדי האירועים נשמעו צעקות בשיחת טלפון בין מנכ"ל המועדון משה קצב לבין משה מישאלוב מארגון השחקנים, שהבהיר לו כי השחקנים לא יתאמנו אם לא ימולאו התנאים שלהם. לאחר מכן ניסה קצב להציע מתווה ללשחקנים שלא קיבלו תשלום מביטוח לאומי, לפיו המועדון ישלים כ-50 אחוז מהסכום. יצחק שום אמור לתת את תשובתו בעניין במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully