וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע עשויה להיות המרוויחה הגדולה מהצעד של הפועל תל אביב

9.5.2020 / 20:04

משיכת הבקשה לרישוי מועדונים של האדומים מתל אביב, עשויה לשרת את הקבוצה מבירת הנגב שכרגע מחזיקה במקום הרביעי ונאבקת גם על הגביע: "לא רוצים להזדקק לטובה, אבל אם בסוף נרוויח - זה מצוין"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות לאחר עליית הפועל באר שבע לחצי גמר הגביע

משיכת הבקשה של הפועל תל אביב לרישוי מועדונים לאירופה, עשויה להיות מאוד משמעותית עבור הפועל באר שבע. שני המועדונים נותרו בין הארבעה שהגיעו לחצי גמר גביע המדינה והם גם נאבקים כרגע על המקום הרביעי בפלייאוף העליון שיוביל לאירופה, אם הפועל תל אביב תזכה בגביע המדינה.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
הצעד של הפועל תל אביב מקרב אותו למוקדמות הליגה האירופית. יוסי אבוקסיס/דני מרון

להפועל באר שבע יש רצון גדול להשיג גם הקיץ את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, בין אם דרך הליגה ובין אם דרך גביע המדינה. העובדה שהפועל תל אביב לא תוכל לשחק באירופה בכל מקרה, תפתח את הדרך של המקום הרביעי לאירופה אם הקבוצה של ניר קלינגר תזכה בגביע המדינה. המצב כעת הוא שהפועל באר שבע ממוקמת רביעית בטבלה כשהיא מקדימה את הפועל תל אביב החמישית בשש נקודות ומרוחקת מבית"ר ירושלים השלישית בחמש נקודות.

"ברור שזה טוב לנו, אבל אנחנו רוצים את הכרטיס לאירופה דרך גביע המדינה או המקום השלישי", אמרו הערב (שבת) בהפועל באר שבע. "לא רוצים להזדקק לטובה ממישהו אחר. אנחנו רוצים את הכרטיס לאירופה דרך אחד המסלולים שעדיין פתוחים בפנינו, אבל אם בסוף נרוויח - זה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully