וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה הציעה מתווה, חילוקי דעות בנס ציונה, סיכום בכפר סבא: הפלונטר של הקבוצות הקטנות

שלוש קבוצות ליגת העל שהוציאו את השחקנים לחל"ת מנסות למצוא פיתרון אחרי ההודעה על חזרת הליגה. מאזו מנס ציונה "תקוע" בצרפת. תמונת מצב, כולל עוד רגע קאלט במכבי פתח תקוה

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב חוזרת לאימונים

אחרי ההודעה על חזרתה של ליגת העל בכדורגל, הקבוצות "הקטנות" מחשבות מסלול מחדש. ארבע קבוצות הוציאו את שחקניהן לחל"ת - הפועל רעננה, הפועל חדרה, סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא. כעת הן מחפשות פתרונות ומנסות להגיע להסכמים עם השחקנים לקראת החזרה לאימונים.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
מי יצחק אחרון? שחקני הפועל חדרה/שלומי גבאי

הפועל חדרה

עדיין אין סיכום בין השחקנים להנהלה. על פי ההודעה הרשמית של הקבוצה, "הנהלת הפועל חדרה נפגשה היום עם השחקנים בנוגע לחזרה לפעילות. השיחה נערכה ברוח טובה ובמהלכה הוגש מתווה לשחקנים. ביום ראשון תחזור הקבוצה לפעילות".

הפועל כפר סבא

בהפועל כפר סבא היה בלגן גדול הבוקר, כאשר השחקנים הגיעו לאימון ולטענתם התבקשו לחתום על הסכם שהיה שונה ממה שסוכם מלכתחילה. השחקנים סירבו לחתום והשיחות הגיעו לטונים גבוהים, אך המאמן עמיר תורג'מן התערב, הרגיע את השחקנים, הסביר שוב את המתווה ושיכנע אותם לחתום. על פי המתווה השחקנים יקבלו כ-60% ממשכורת מאי ועוד 60% ממשכורת יוני.

עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
הסיכום הגיע רק אחרי התערבות שלו. עמיר תורג'מן/לירון מולדובן

סקציה נס ציונה

בנס ציונה התבקשו השחקנים לבצע מדרגות קיצוץ, כל אחד בהתאם לשכרו. השחקנים חלוקים בשלב זה חלקם חושב כי צריך להסכים ולסיים את העונה ואילו חלק מתנגד לגובה הקיצוץ. ההתייעצויות בין השחקנים נמשכות ונראה כי רק בתחילת השבוע הבא השחקנים יקבלו החלטה סופית.

במקביל, מתעוררות בעיות עם חזרת הזרים ארצה. שחקן הקבוצה מוסא מאזו אמר לוואלה! ספורט: "אני רוצה להגיע ולעזור לנס ציונה להישאר בליגה, אבל נמצא כרגע בצרפת ואין טיסות יוצאות. אני ממתין לראות אם ייפתח או שנס ציונה יצליחו לסדר לי אפשרות להגיע לישראל".

מכבי פתח תקוה

בנציגת הלאומית מכבי פתח תקוה הבלגן נמשך. למרות ניסיונות של עומר גולן ואנשים נוספים לפשר, השחקנים ממשיכים לסרב להתאמן ושכרו עורך דין מטעמם. מבחינת השחקנים הם לא מתכוונים להפר חוזה ועד ה-31 במאי מגיעים ורוצים להתאמן, אך אבי לוזון לא מוכן להוציא מחל"ת מי שלא מוכן לחתום על הסכם בו לא יזכו לשכר ביוני ויולי. המאמן גיא לוזון דיבר עם השחקנים ואמר להם: "אני מכיר את אבי, הוא לא יזוז מהעמדה שלו. אני לא אלך למשחקים עם שחקנים שלא התאמנו שלושה שבועות, אבל אבי? מבחינתו לעלות עם הנוער. הוא יעלה ליגה גם ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully